Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Vi pleier å ha waldorfsalat, med en dressing av majones og pisket kremfløte. Jeg vil gjerne prøve noe nytt, og som er litt magrere enn majones blandet med kremfløte... Noen forslag? Jeg har tenkt på dampet brokkoli, men det spiser vi flere ganger i uka så det er litt hverdagsmat.
nessi Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Jeg pleier å ha poteter eller ris, soppsaus (noen ganger med bacon i) og rosenkål, gulerøtter og brokkoli ved siden av kalkun (itillegg til stuffingen).
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Jeg pleier å ha poteter eller ris, soppsaus (noen ganger med bacon i) og rosenkål, gulerøtter og brokkoli ved siden av kalkun (itillegg til stuffingen). Soppsaus , at jeg ikke tenkte på det. Jeg som har et digert glass med tørkede selvplukka traktkantareller på kjøkkenbenken. Vi pleier å ha sprengte potetbåter, i tillegg til stuffing og waldorf.
Arkana Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 Stuffing er jo selvsagt. Ellers pleier vi å ha fløtegratinerte poteter, kål-og gulrotstuing, rosenkål, mais og Mammas hjemmelagede saus.
Gjest Chanda Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 Rosenkål er et "must" hos oss - og selvsagt fløtesaus. Men det er alltid fint med nye tips :-) kanskje på tide å prøve noe nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå