AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Jeg fikk en blender til innflytningsgave i mars som jeg skulle bruke til å lage en smoothie i helgen, men den ville absolutt ikke fungere..jeg tok den uttav eske i på lørdag. Han som ga meg den gave er jeg ikke lenger på talefot med forholdet tok slutt jeg fikk ikke noe kvitering på denne er det ikke noe jeg kan gjøre? den er kjøpt på Kicthen en OBH nordica. er det noen som har hatt lignende episoder å kan komme med noen gode råd til dette? Anonymkode: 3355b...8eb
Ariam Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Hvorfor ikke bare ta den med til butikken, forklare situasjonen og se om du får en ny? 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en blender til innflytningsgave i mars som jeg skulle bruke til å lage en smoothie i helgen, men den ville absolutt ikke fungere..jeg tok den uttav eske i på lørdag. Han som ga meg den gave er jeg ikke lenger på talefot med forholdet tok slutt jeg fikk ikke noe kvitering på denne er det ikke noe jeg kan gjøre? den er kjøpt på Kicthen en OBH nordica. er det noen som har hatt lignende episoder å kan komme med noen gode råd til dette? Anonymkode: 3355b...8eb De skal kunne hjelpe deg på den butikken der varen er kjøpt. Butikkene har alltid gjenpart av kvitteringene. Kontakt butikken, forklar situasjonen, spør om å få kvitteringen på produktet og reklamer på produktet. Anonymkode: 7af71...acd 1
dillyduzit Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skal kunne hjelpe deg på den butikken der varen er kjøpt. Butikkene har alltid gjenpart av kvitteringene. Kontakt butikken, forklar situasjonen, spør om å få kvitteringen på produktet og reklamer på produktet. Anonymkode: 7af71...acd Så lenge de vet når varen er kjøpt. Selvfølgelig kan de taste inn prodnr, men selv da kan det vansklig å finne riktig kvittering. 1
Paeonia Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Det kommer an på butikkens regler og systemer. I utgangspunktet er det kjøper som skal ha dokumentasjon på kjøpet, og selvom butikken har gjenpart av kvitteringen er det ikke sikkert det er så lett å finne den igjen. I butikken jeg jobber i kan jeg finne kvittering hvis jeg har datoen varen ble kjøpt, og må da manuelt scrolle igjennom alle kjøpene denne dagen. Hvis en kunde vet ca tidspunkt vil vi alltid forsøke å finne igjen kvitteringen, men da det er veldig tidkrevende har det hendt at vi har måttet gi oss fordi den som kjøpte varen oppgir feil tidspunkt på året. Det er utrolig hvor mange mnd man kan bomme med! Men det er klart at vi har et veldig simpelt datasystem; så det kan hende at større kjeder som Kitchen har et bedre system for dette. Det er alltid lov å spørre, og hvis man er litt ydmyk og blid kan det hende at de i butikken overser det faktum at du mangler kvittering og gir deg ny likevel
Flow100 Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Kitch'n fyller ut et skjema som de har liggende i butikken for all elektronikk som blir solgt (de gjorde det ihvertfall tidligere). Hvis du vet hvilken butikk, og omtrent når den ble kjøpt, så burde det ikke være noe problem å finne ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå