teasun Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 (endret) Møtte en utrolig hyggelig fyr for ca 2 måneder siden og vi fant tonen. Vi er begge 26 år gamle, ingen barn. Vi pratet sammen hverdag inntil to uker siden. Vi har møttes kun en gang, etter mye prating på tlf. Han er en sjenert type, men prater greit på telefon. Nå har det seg slik at vi skulle møtes flere ganger, der han dropper avtalene. Han jobber og går på intensivt sommerkurs, jeg respekterer han er opptatt. Men i helgene? da er det noe om familie/venner, + han bor 2 timer unna som gjør det vanskelig. Vi skulle møtes idag, og fikk en melding at han ikke kunne likevel. Nå er det nok, det er altså 4.gang dette skjer. Nå har jeg ringt, men da var han opptatt så han skal ringe meg tilbake. Vet ikke hva jeg skal si? Skal jeg si hva er du ønsker/vil? Har mensen og er utrolig redd for å overreagere eller si noe dumt og sårende. Hjelp. Endret 1. august 2016 av teasun skrivefeil
BadToTheBone Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Høres ut som han i beste fall ikke vet hva han vil. Det er tungt og vanskelig å forholde seg til personer som alltid dropper ut i siste liten, så for din egen del tror jeg det er lurt om du legger han bak deg. Handlinger veier alltid mer enn ord, og det er ut fra dem du bør ta dine avgørelser. Ikke hør på hva han sier når det ikke står i stil til hva han gjør. 2
teasun Skrevet 1. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2016 Tusentakk for svar. Du har rett i det du sier. Tror jeg skal legge han bak meg, selv om det blir litt tøft. Men han kommer til å ringe straks, hva kan jeg si til han? Har alltid vært en ærlig type, og føler han burde vite at feilen ligger hos han og ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Han har lyst, men han har ikke nok lyst. På samme måte som når du avlyser en date. Anonymkode: 69b07...3ca 1
Bærtur Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Hvem er det som foreslår å møtes? Ikke foreslå noe selv. Hvis han avlyser, får han avtale pånytt. Hvordan gikk det? 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Handling taler mer en ord, jeg hadde droppet han. Jeg har droppet både dater og bekjente og venner som har denne oppførsel, hvordan er jo forskjell da det er forskjellige grader av dette, noen helt og noen er fortsatt på vennelista mi på fb. Anonymkode: d080c...874 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 5 timer siden, BadToTheBone skrev: Høres ut som han i beste fall ikke vet hva han vil. Det er tungt og vanskelig å forholde seg til personer som alltid dropper ut i siste liten, så for din egen del tror jeg det er lurt om du legger han bak deg. Handlinger veier alltid mer enn ord, og det er ut fra dem du bør ta dine avgørelser. Ikke hør på hva han sier når det ikke står i stil til hva han gjør. Denne. Anonymkode: d080c...874
teasun Skrevet 2. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2016 Det er han som avtaler datene. Fikk tatt en lang prat med han igår og vi fikk løst mye av det jeg lurte på og det han han lurte på. Han har har hatt det utrolig tøft, med tanke på hva som har skjedd er jeg villig til å se det an. Får ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå