Paeonia Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Kjære kvinneguiden. Jeg har kjøpt meg ny malerulle fra jordan, og jeg får ikke av de plastikfestene. Hjelp. Hilsen ei som føler seg skikkelig tett i pappen
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 10 minutter siden, Paeonia skrev: Kjære kvinneguiden. Jeg har kjøpt meg ny malerulle fra jordan, og jeg får ikke av de plastikfestene. Hjelp. Hilsen ei som føler seg skikkelig tett i pappen Jeg tror ikke at du skal ta av noe av plastdelene. Malerullen skal dyttes innpå og på plass Anonymkode: 2d0cb...3bb 1
Paeonia Skrevet 1. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at du skal ta av noe av plastdelene. Malerullen skal dyttes innpå og på plass Anonymkode: 2d0cb...3bb Det stemmer, fant det ut nå. Hahahaha🙈 takk likevel! 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 8 minutter siden, Paeonia skrev: Det stemmer, fant det ut nå. Hahahaha🙈 takk likevel! Lykke til med malingen! Anonymkode: 2d0cb...3bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå