AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Alder? Kvinne/mann? Ved hvilken alder hadde dere høyest sexlyst? Anonymkode: 34f95...005
Cronosgjesten Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Ved de aldrene jeg hadde en partner som hadde lyst på meg. Lyst avler lyst, er min erfaring. Nå løp jeg ikke byen ned for å finne ons, og er for sky til å lete/foreslå fuckbuddyforhold, så i dårlige forholdsperioder og singelperioder har vel lysten vært mindre, men løst ting på egenhånd. Definitivt størst med en partner som har hatt lyst på meg også. Mann, 42 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Dame 36, mer og mer lyst fra jeg var 29 år. Jeg har stort sett lyst hver dag nå og er samboer. Anonymkode: c2a1f...571
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 33. Kvinne Hadde nok høyest lyst som nyforelsket, uavhengig av alder. Men har definitivt den beste sexen nå uten tvil!! Anonymkode: b9017...fac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alder? Kvinne/mann? Ved hvilken alder hadde dere høyest sexlyst? Anonymkode: 34f95...005 haha levd noen år. Jeg føler meg så ung ennå... men er faktisk blitt nærmere 40 :D Men da jeg hadde mest sexappeal? Jeg vil si det magiske året er 27 Men da var jeg veldig singel og da... og jeg tror jeg utstrålte litt mer sånn at jeg var ledig Nøt oppmerksomheten da Men så passerte jeg 30, ble gift, fikk barn... så da gikk det nedover.... Men nå nærmer jeg meg 40 , og merker jeg er inne i en ny "sexappeal"periode. Jeg er ikke singel da, men merker menn ser på meg - på den måten liksom, både yngre og eldre.... cougar? :D Anonymkode: b4a98...cf1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: haha levd noen år. Jeg føler meg så ung ennå... men er faktisk blitt nærmere 40 :D Men da jeg hadde mest sexappeal? Jeg vil si det magiske året er 27 Men da var jeg veldig singel og da... og jeg tror jeg utstrålte litt mer sånn at jeg var ledig Nøt oppmerksomheten da Men så passerte jeg 30, ble gift, fikk barn... så da gikk det nedover.... Men nå nærmer jeg meg 40 , og merker jeg er inne i en ny "sexappeal"periode. Jeg er ikke singel da, men merker menn ser på meg - på den måten liksom, både yngre og eldre.... cougar? :D Anonymkode: b4a98...cf1 Leste litt feil her, sexlyst.... men det går på det samme Det gjaldt det også hehehe Anonymkode: b4a98...cf1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Leste litt feil her, sexlyst.... men det går på det samme Det gjaldt det også hehehe Anonymkode: b4a98...cf1 Også er det det at når en føler seg sexy, så får en mer lyst på sex og. Jeg har tenkt liksom litt det - at det er egentlig viktigere at jeg føler meg sexy enn at mannen er sexy for at jeg skal få ha lyst på sex... Litt narsisistisk kanskje... men jeg liker tanken på at jeg er sexy ogat han syns jeg er uimotståelig sexy.... Han er jo seff sexy... men viktigst er at JEG føler meg sexy. Føler jeg meg dorsk og støgg, da har jeg ikke lyst til å vise meg fram eller ha sex... hvis dere skjønner. Så det at en føler seg sexy - det er viktig for lysten. Anonymkode: b4a98...cf1 2
asterix Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Jeg har alltid hatt god sexlyst da, men den øker på med alderen virker det som. Jeg er nå 47 og har sexlyst som aldri før. Jeg er kvinne forresten. 1
asterix Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha levd noen år. Jeg føler meg så ung ennå... men er faktisk blitt nærmere 40 :D Men da jeg hadde mest sexappeal? Jeg vil si det magiske året er 27 Men da var jeg veldig singel og da... og jeg tror jeg utstrålte litt mer sånn at jeg var ledig Nøt oppmerksomheten da Men så passerte jeg 30, ble gift, fikk barn... så da gikk det nedover.... Men nå nærmer jeg meg 40 , og merker jeg er inne i en ny "sexappeal"periode. Jeg er ikke singel da, men merker menn ser på meg - på den måten liksom, både yngre og eldre.... cougar? :D Anonymkode: b4a98...cf1 Sexlyst og sexappeal er to vidt forskjellige ting da... 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, asterix skrev: Sexlyst og sexappeal er to vidt forskjellige ting da... Se innlegget lenger ned jeg leste feil som sagt, men det har som sagt en sammenheng Om jeg har sexappeal og føler meg sexy, så får jeg mer lyst på sex :D Anonymkode: b4a98...cf1
Calleia Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Dame 40.. Sexlysten har økt med alderen.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 32 og har aldri hatt sexlyst. Ser ikke vitsen med å ha sex. Det er sløsing med tiden Anonymkode: e8e97...49f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 35 år her. Økende sexlyst med årene ja. Får jo ikke nok, så sliter ut mennene gitt : / Anonymkode: 19622...285 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 Jeg er 36, har aldri hatt særlig høy sexlyst. Anonymkode: 12ba9...0ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: haha levd noen år. Jeg føler meg så ung ennå... men er faktisk blitt nærmere 40 :D Men da jeg hadde mest sexappeal? Jeg vil si det magiske året er 27 Men da var jeg veldig singel og da... og jeg tror jeg utstrålte litt mer sånn at jeg var ledig Nøt oppmerksomheten da Men så passerte jeg 30, ble gift, fikk barn... så da gikk det nedover.... Men nå nærmer jeg meg 40 , og merker jeg er inne i en ny "sexappeal"periode. Jeg er ikke singel da, men merker menn ser på meg - på den måten liksom, både yngre og eldre.... cougar? :D Anonymkode: b4a98...cf1 Lå du med mange forskjellige, eller hadde du faste partnere? Anonymkode: f417e...5cd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Bare 30, men min var høyest mellom 18-21. Og beste sexen også. Anonymkode: ea007...719
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 40 år. Har aldri hatt så høy sexlyst som nå. Anonymkode: 063ae...683
Gjest Mibella Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alder? Kvinne/mann? Ved hvilken alder hadde dere høyest sexlyst? Anonymkode: 34f95...005 30 Kvinne Har vel vært jevnt over lik hele livet men sex blir bare bedre og bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå