AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Hei Jeg bor i en leilighet. Min venninne skal bo hos meg i et par måneder. Hun har med gassbrenner og vil at vi skal ta den i bruk. Spørsmålet mitt er om det er lov med gass brenner i et kjøkken som er i en leilighet?? Må jeg snakke med styret først? Anonymkode: 112a9...608
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Til å brenne crispy overflate på creme brulé eller sprø svor på ribbe? Hvor store gassmengder snakker vi om? Anonymkode: d287e...2ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til å brenne crispy overflate på creme brulé eller sprø svor på ribbe? Hvor store gassmengder snakker vi om? Anonymkode: d287e...2ed For å lage alt på den. Den fungerer som en vanlig komfyr. Ts Anonymkode: 112a9...608
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å lage alt på den. Den fungerer som en vanlig komfyr. Ts Anonymkode: 112a9...608 Da er det ikke en gassbrenner. Mener du kokeplater med gassbluss? Anonymkode: 01929...cb3 3
prt90 Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Så lenge du oppbevarer gassen fornuftig går sikkert det helt fint
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 I resten av verden er dette det man kaller en komfyr. Hvorfor i all verden skulle det være ulovlig? Mitt spørsmål er heller hvorfor man ønsker å bruke dette i et kjøkken hvor det tydeligvis allerede står en elektirsk komfyr som du er vant til å bruke. Anonymkode: f71ff...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Dette må du spørre eller søke brl/sameiestyret om. Noen steder er dette forbudt andre steder har de en mer liberal holdning. Hva står i vedtekter og ordensregler? Anonymkode: d3958...323
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Det er som oftest mye større jobb å ta ut en komfyr og bære inn en annen enn det er å sette komfyren hennes på et lager mens hun bor hos deg. Oppbevaring av gassflasker er det krav til hvordan kan gjøres. For 2 måneder blir det mye mer jobb enn nytte. - husk at etter de 2 mnd. så skal gasskomfyren hennes ut, og din elektriske skal inn igjen (og skulle du da betale for å ha din komfyr på lager de 2 mnd hun bor hos deg?) Anonymkode: d287e...2ed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå