Coronas Skrevet 1. august 2016 #21 Skrevet 1. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke TS Hvordan kan man smake godt der? Jeg har lest at man kan spise søt frukt, er det sant? Anonymkode: 601c9...4d4 Spis mye ananas 👍🏻🍍🌞
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #22 Skrevet 1. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Holde seg aktiv, drikke masse vann, søt frukt og grønnsaker, og unngå løk, sterk mat og meieriprodukter Anonymkode: 5a95e...b65 Hvor lenge før du? En dag, før jeg skal bli slikket? Anonymkode: 601c9...4d4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #23 Skrevet 1. august 2016 Det er vel noe mannfolka bare gjør. Er min erfaring Anonymkode: ac8ad...924
Gothminister Skrevet 1. august 2016 #24 Skrevet 1. august 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan alltids stilles spørsmål ved advokater, da man er på'n i gjen med bevisspørsmål. Det beste er bare å ha sex i rettsalen under påsyn av dommer og jury. Anonymkode: a5a5c...f48 Ja du er inne på noe her. Rart at ikke feministene har fremmet dette for lenge siden. For i deres verden er jo alt voldtekt og traumer kommer som fluer i grisebingen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #25 Skrevet 1. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før du? En dag, før jeg skal bli slikket? Anonymkode: 601c9...4d4 Så lenge du husker på å vaske ut spermen fra den forrige mannen du hadde sex med før du lar en ny mann gå ned på deg, så er du innenfor. Så lenge musa di ikke er smurt inn med sperm fra andre menn så smaker du helt fint. Anonymkode: b3a3a...23a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #26 Skrevet 1. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du husker på å vaske ut spermen fra den forrige mannen du hadde sex med før du lar en ny mann gå ned på deg, så er du innenfor. Så lenge musa di ikke er smurt inn med sperm fra andre menn så smaker du helt fint. Anonymkode: b3a3a...23a Nei, selvfølgelig Jeg skal ikke ha sex med en annen enn han. Anonymkode: 601c9...4d4
Mippi Skrevet 1. august 2016 #27 Skrevet 1. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har aldri blitt slikka er litt pingle og ikke alltid jeg tørr og spørre om de ikke liker det liksom. har hørt det er kjempe digg. har aldri klart og komme med en partner. har aldri komt med penetrering heller. hvordan kan jeg spørre personen jeg skal ha sex med om han kan slikke meg? eller pleier de som liker det å gjøre det uten og bli spurt ? Anonymkode: 96e11...d4d Det er rart ingen menn har tatt initiativ til dette selv. Har du vasket deg skikkelig? Hvis du har det, og vet at du er helt ren, så hadde jeg spurt rett ut om de kan slikke. Kanskje du er såpass ung at du ligger med uerfarne partnere. Da forstår jeg godt at de kanskje synes det er flaut å slikke når de ikke nødvendigvis vet hva de driver med. Øvelse gjør mester!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå