Gå til innhold

aldri blitt slikket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri blitt slikka  :(

er litt pingle og ikke alltid jeg tørr og spørre om de ikke liker det liksom. har hørt det er kjempe digg. har aldri klart og komme med en partner. har aldri komt med penetrering heller. 

hvordan kan jeg spørre personen jeg skal ha sex med om han kan slikke meg? eller pleier de som liker det å gjøre det uten og bli spurt ?

Anonymkode: 96e11...d4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du begynner med å åpne munnen din og kombinere pust med munn- og tungebevegelser for å forme de ordene og det spørsmålet du ønsker å stille.

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det som oftest uten å spørre. Hvis jenta ikke vil så gir de tegn til det. 
Hadde ikke hatt noe imot at en partner spør meg om å slikke. Bare sexy om dama gir tegn til hva hun vil . 

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare dytt hodet hans/hennes ned mot underlivet ditt, og hold hodet fast til du er ferdig og fornøyd.

Anonymkode: a5a5c...f48

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare dytt hodet hans/hennes ned mot underlivet ditt, og hold hodet fast til du er ferdig og fornøyd.

Støtter den

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min nekter å slikke, men det er helt ok for meg, for jeg har aldri likt det... aldri har jeg kommet heller da så :)
Men jeg liker å sug e og han liker å bli sugd :) Jeg forventer ikke gjengjeld...

Et tips for å bli "attraktiv" til at han vil ønske å slikke deg, er å "go brazilian" - absolutely no hair! Og nyvasket, så det lukter godt der nede... 

Før hånden hans ned, så han får kjenne.... Slikk deg på overleppa, og spør om han vil smake? :D

Anonymkode: 25081...846

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min nekter å slikke, men det er helt ok for meg, for jeg har aldri likt det... aldri har jeg kommet heller da så :)
Men jeg liker å sug e og han liker å bli sugd :) Jeg forventer ikke gjengjeld...

Et tips for å bli "attraktiv" til at han vil ønske å slikke deg, er å "go brazilian" - absolutely no hair! Og nyvasket, så det lukter godt der nede... 

Før hånden hans ned, så han får kjenne.... Slikk deg på overleppa, og spør om han vil smake? :D

Anonymkode: 25081...846

Hadde ikke måtte  blitt spurt 2 ganger jeg :P

Anonymkode: 7fc43...851

Skrevet

Dytt han litt forsiktig, og spør har du lyst? Eller ta en fing i skrittet og så på nese eller munnen til typen, du vil skjønne om han liker det, da vil han sikkert ha mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare pass på at sæden fra den forrige mannen er ute av vaginaen din før du ber han slikke deg.

Det er ubeskrivelig ekkelt å gå ned på en dame og slurpe i seg sperm fra en annen mann.

Anonymkode: b3a3a...23a

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på at sæden fra den forrige mannen er ute av vaginaen din før du ber han slikke deg.

Det er ubeskrivelig ekkelt å gå ned på en dame og slurpe i seg sperm fra en annen mann.

Anonymkode: b3a3a...23a

Ikke TS

Hvordan kan man smake godt der? Jeg har lest at man kan spise søt frukt, er det sant? :)  

Anonymkode: 601c9...4d4

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan kan jeg spørre personen jeg skal ha sex med om han kan slikke meg? eller pleier de som liker det å gjøre det uten og bli spurt ?

Anonymkode: 96e11...d4d

Har aldri spurt om å slikke en kvinne. Det er noe som hører med under sex. Aldri hørt om menn som ikke liker å slikke fitte. Det er knapt noe som er bedre en og slikke en deilig kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Nåværende spurte selv. Andre har bare gått ned. Har også spurt eller feks gitt en bj selv og bedt om noe gjengjeld.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan klassifiseres som voldtekt. Hvordan ville kvinnene her reagert om han presset hodet deres mot kuken hans og holdt dere fast til han var fornøyd? Enough said..

Anonymkode: 73a69...87d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan klassifiseres som voldtekt. Hvordan ville kvinnene her reagert om han presset hodet deres mot kuken hans og holdt dere fast til han var fornøyd? Enough said..

Kan ikke sammenlignes.

En vagina er en gave, en penis er et våpen.

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke sammenlignes.

En vagina er en gave, en penis er et våpen.

Haha, hilarious :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke TS

Hvordan kan man smake godt der? Jeg har lest at man kan spise søt frukt, er det sant? :)  

Anonymkode: 601c9...4d4

Holde seg aktiv, drikke masse vann, søt frukt og grønnsaker, og unngå løk, sterk mat og meieriprodukter 

Anonymkode: 5a95e...b65

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gidd overdramatisere, da. Det er lov å ta ting med en klype salt. Snart må begge parter ligge apatisk ved siden av hverandre og be om samtykke på å bevege seg. Tror også ganske mange jenter har opplevd å få dytta hodet sitt ned i skrittet på en fyr uten å bli traumatisert. Vil man ikke så sier man fra høyt og tydelig. 

Eventuelt; *mmmffnnei...mmmffdette...mmfgidder jeg mmmfikke mmmakkurat nå*

• Liker 4
Skrevet
53 minutter siden, ElectricScum skrev:

Gidd overdramatisere, da. Det er lov å ta ting med en klype salt. Snart må begge parter ligge apatisk ved siden av hverandre og be om samtykke på å bevege seg. Tror også ganske mange jenter har opplevd å få dytta hodet sitt ned i skrittet på en fyr uten å bli traumatisert. Vil man ikke så sier man fra høyt og tydelig. 

Eventuelt; *mmmffnnei...mmmffdette...mmfgidder jeg mmmfikke mmmakkurat nå*

Man må muligens ha med seg advokat opp i sengen for å gi et skriftlig gyldig samtykke til og slikke og suge, samt knulle da. Advokatene bør da observere akten slik at ingen misbrukeres, ved og eks. sprute safter på steder som kan oppfattes som krenkende. For i dagens samfunn i 2016. Så er det fort gjort og få traumer. Det har jo blitt den nye trenden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gothminister skrev:

Man må muligens ha med seg advokat opp i sengen for å gi et skriftlig gyldig samtykke til og slikke og suge, samt knulle da. Advokatene bør da observere akten slik at ingen misbrukeres, ved og eks. sprute safter på steder som kan oppfattes som krenkende. For i dagens samfunn i 2016. Så er det fort gjort og få traumer. Det har jo blitt den nye trenden.

Det kan alltids stilles spørsmål ved advokater, da man er på'n i gjen med bevisspørsmål.

Det beste er bare å ha sex i rettsalen under påsyn av dommer og jury.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Chrisander skrev:

Jeg gjør det som oftest uten å spørre.

VOLDTEKT!

Hilsen feminist.

Anonymkode: 62606...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...