AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei, Vi er 25 og 29 og har prøvd å få barn i 1 år uten å ha lyktes. Vi har vært sammen i 3 år og bodd sammen i 2,5 år. Vi skal gifte oss sommer 2017. Jeg har tidligere fått diagnose endometriose og har fått brent bort det som var der da. Jeg hadde ikke så mye, sa de for 3 år siden. Etter det har jeg gått på p piller og hoppet over mensen fram til vi ble prøvere. Vi har blitt utredet. Alt så bra ut på HSG og sædkvaliteten var normal. Hormonene var fine og jeg får eggløsning. Syklusen er på 25-28 dager Vår lege henviste oss til prøverør, men vi ble avvist på grunn av at vi ikke har hatt samme adresse i de to siste årene. Vi var ikke klare over at det var nødvendig og har endret adressen nå. Mannen eier leiligheten fra før av, og jeg flyttet inn der etter å ha bodd hjemme hos moren min. Jeg har et godt forhold til moren og tenkte ikke på å bytte adresse. Hvor jeg fikk posten min har ikke vært så viktig. Vi har vært på leilighetsjakt i en stund og jeg hadde tenkt å endre adressen når vi har funnet DEN leiligheten. I brevet sto det at vi kunne klage. Føler oss litt hjelpeløse her. Vi kan ikke bevise at vi faktisk har bodd sammen i 2,5 år. Annet enn kontoutskrift hvor jeg har overført penger for husleie, strøm og annet. Det er vel ikke bevis nok? Vi lurer på hva vi skal gjøre nå. Skrive et klagebrev, prøve volvat, Danmark? Anonymkode: cc2c9...734
stan Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Skriv klagebrev. Forklar saken omtrent som du gjorde her. Dokumenter så godt som mulig. Det tar litt tid, men tiden jobber jo også for dere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå