Gå til innhold

Noen som har reist med uspesifisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil fortelle hvordan de har opplevd det å reise med uspesifisert chartertur? :-)

Skrevet

Mamma tok meg og søsteren min med på en slik tur for mange år siden. Jeg husker at jeg var nervøs på forhånd, jeg har alltid vært mindre spontan en hva mamma er. Turen var forsåvidt fin den, det som var dumt var at vi måtte bytte hotell mitt i oppholdet. Litt kjedelig siden vi fikk er dårligere hotell, men absolutt ikke noen krise. Vi koste oss på tur, selv om det ikke var noe luksushotell, det var rent, og de hadde basseng, kriteriene for en 8 åring innfridd. Fordi om jeg ikke har dårlig erfaring med det, ville jeg aldri dratt på en slik tur i dag, jeg er for kontrollfreak for det :P 

Skrevet

Helt problemfritt. To ganger de siste årene, havnet på små, men ok og rene hoteller, sjarmerende vertskap og dårlige senger, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist uspesifisert flere ganger. Krysser alltid av for basseng når jeg søker, da unngår man de dårligste hotellene. 

Anonymkode: 06698...9c2

AnonymBruker
Skrevet

En gang fikk vi en toppleilighet med 2 balkonger,skikkelig heldig!

Neste gang reiste vi uspesifisert til Kroatia,anbefales ikke!Knøttliten leilighet på pensjonat,anno 1950.ikke Tv engang på rommet.ca 100 trappetrinn opp til rommet,ingen heis😩ikke basseng.men for all del balkong med havutsikt,byen var koselig.Så ble en fin ferie.

Hadde aldri reist slik med barn.

Anonymkode: cb6b3...a4a

AnonymBruker
Skrevet

To ganger, ene gangen var vi veldig heldig og fikk et flott hotell med fint bassengområde. Andre gangen havna vi et sted som ikke sto i katalogen og som ikke var et hotell, men noen rom i andre etasje hos en kar med restaurant. Det var ikke noen høydare, men helt greit og det lå rett ved stranda. 

Anonymkode: 63d3b...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Husk å lese vilkårene for uspesifiserte reiser (kan være forskjellig hos forskjellige turoperatører). I høysesong er sannsynligheten mye større for å få noe de ikke har i sitt generelle program, pga stor pågang. Spania, Hellas, Kroatia og Italia sliter med nok hotellrom/senger i år, siden mange som normalt sett ville valgt f.eks Tyrkia, reiser hit isteden. Her vil da sannsynligheten være større for enkel standard. Man kjøper egentlig tak over hodet - og ingen andre garantier (om ikke annet er spesifisert). Skal man bytte på plass (om det er ledig), er ofte mellomlegget høyere enn om man hadde betalt litt ekstra for spesifisert til å begynne med.

Personlig er jeg ikke fan - reiser kun spesifisert. 

Håper dere finner noe fint. :-) God ferie. :-)

Anonymkode: 61221...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...