Gå til innhold

Tidligere fuckfriend...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en tidligere fwb som jeg har avsluttet da jeg fikk følelser. Det er snart 1 år siden, og han fortsetter å sende meg "tilbud" med jevne mellomrom. Tar det aldri slutt? Det har ikke gjort meg noe å åpne en snap, sms eller messenger om morgningen og se at han har sendt noe ila natten, men når jeg har vært klar på at jeg er ute etter noe seriøst og ignorert forespørslene hans i snart 1 år bør det vel ringe en bjelle? Jeg har til og med hatt kjæreste ila dette året. Dette er en oppegående mann, så det er ikke sånn at han ikke forstår det jeg har sagt, men han prøver seg vel gjerne. Senest inatt fikk jeg en mld med "jeg kunne tenkt meg deg", og denne svarte jeg faktisk på, men da la han det frem som at han ikke husker hva han hadde skrevet, og jeg sa heller ikke til han hva som stod fordi jeg regner med at han husker det selv. Er det noen her som har opplevd det samme, eller noen menn som har synspunkter?

Anonymkode: e5e0a...2b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett/blokker han. Gå videre..

Anonymkode: a7e58...7f2

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Må man ikke godta hvem som kan sende deg snap?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slett/blokker han. Gå videre..

Anonymkode: a7e58...7f2

Gått videre for lenge siden, og jeg har ingen følelser for han. Jeg kommer ikke til å slette eller blokkere han fordi vi har kjent hverandre siden ungdomsårene og har mange felles kjente, og omgås med noen av de samme folkene. Vi har en veldig fin vennskapelig tone ellers, så det er derfor jeg ikke forstår hvorfor han fortsetter å sende når jeg har vært klar på hva jeg ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Må man ikke godta hvem som kan sende deg snap?

Vet ikke. Vet at man kan styre hvem av blant annet venner som kan se historyen... Men jeg har ikke noe problemer med at han sender meg snaper, jeg forstår ikke helt greien med hvorfor han gidder i forhold til det ovennevnte...

Skrevet

Som så mange, både kvinner og menn tror, så tror han vel at hvis han spør mange nok ganger så endrer du svaret ditt til slutt... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...