AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei Er det noen i alderen 18-25år her inne som har gått ned fra ca 80kg til 60kg? Kan dere fortelle litt om hvordan dere gjorde det mtp. trening og kosthold? Drakk dere noe alkohol og/eller spiste godteri i denne perioden? Hvor lang tid brukte dere? Holder dere den vekta? Jeg vurderer å kombinere bodypump med løpetimer tre ganger i uken, samt spise sunt. Til fest tenkte jeg at et par Grevens Cider uten sukker er OK..godteri trenger jeg nok ikke Legg gjerne med før og etterbilder Anonymkode: af281...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Er det noen i alderen 18-25år her inne som har gått ned fra ca 80kg til 60kg? Kan dere fortelle litt om hvordan dere gjorde det mtp. trening og kosthold? Drakk dere noe alkohol og/eller spiste godteri i denne perioden? Hvor lang tid brukte dere? Holder dere den vekta? Jeg vurderer å kombinere bodypump med løpetimer tre ganger i uken, samt spise sunt. Til fest tenkte jeg at et par Grevens Cider uten sukker er OK..godteri trenger jeg nok ikke Legg gjerne med før og etterbilder Anonymkode: af281...2e5 Jeg er 35 og skal gå ned fra 85 til 65 :D Første råd er i alle fall å kutte sterkt ned på sukker. Jeg er avhengig av cola, og det vises på vekta. En vinner mye på å kutte ut sukkerholdige drikker, det gjelder også juice, selv om det er kun naturlig fruktssukker. Hvor ofte fester du? Om du fester en gang i uka, kanskje du bør drøye det til to ganger i mnd? Så sparer du både penger og kalorier Ellers høres planen din bra ut Beveg deg hver dag, og kjør noen faste treningsøkter 3-4 ganger i uka, kombiner styrke og utholdenhet Jeg skal sette i gang nå... puh! Anonymkode: 43088...9e1
Strawberrygirl Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg er 30, og har gått ned fra 85 til 74. Skal ned til 65. Heeelst vil jeg ned til 62, som var vekta mi Før 2 tette svangerskap. Mest sannsynlig trur jeg at jeg ikke kommer meg ned dit igjen. Kroppen min har forandret seg etter svangerskapene. Så 65 er ok for meg. Dessverre har vekta mi stått bom fast de siste 6 ukene. Går ikke ned noen ting! Har hørt at de 10 siste kiloene er vanskelig, og begynner å tru det jeg også 😛 Jeg har endret på kosthold så jeg går i kaloriunderskudd hver dag. Regner kalorier hver dag. Er jeg bortreist blir det slumpregning. Jeg drikker alkohol innimellom, men da som regel.kun et glass eller to med vin. Har Vært på fest to ganger hvor jeg har drukket mye alkohol (!!). Er i grunn ikke så mange fester man får.Vært med på med to små i hus. Ellers har jeg gått turer, 2-4 ganger i uken. Alt fra 3-10 km PR. Tur. Nå, de siste 4 ukene har jeg begynt å jogge 1-2 dager i uka, i tillegg til å gå tur 1-2 dager i uka. Har ikke tilgang til treningssenter her jeg bor. Mange måter å gå ned i vekt på, og din plan høres fornuftig ut Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Da jeg var rundt 25 år gikk jeg fra 75 kg til 60 kg. Brukte 1,5 år på det. Var student så alkohol var ofte og mye innabords. Telte kalorier via vektklubben til vg, holdt med til 1300 kcal/dagen. Det var før myfitnesspal og smarttelefonene Eneste treningen jeg gjorde av trening var en ergometersykkel jeg hadde hjemme. Brukte den mens jeg såg på TV. Av middag ble det ofte taco. Lett å varme opp kjøttdeigen dag 2. Var jo tross alt kun meg i hus, så var viktig med middager som kunne spiser dagen etterpå. Slutta med ost til laco, og lagde den ved å knuse skjell på tallerkene og bygge på slik jeg ville gjort i ett skjell. Snadder :D Anonymkode: 08679...ab0
herremann Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 http://www.side3.no/trening/forskere-skal-ha-funnet-den-mest-effektive-maten-a-ga-ned-i-vekt-pa/3423247716.html prøv å trene 5 ganger i uka(begynn med 2-3). spis flere mindre porsjoner i stedet for få store. ligg unna sukker og ferdigmat. ligg helst unna alkohol, men om du vil drikke for det sosiale: drikk "lite"(70% færre kalorier) øl og ikke bli for full. er du sterkt fyllesyk ødelegger du flere dager med trening. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Gikk ned fra 83 til 67 på ca eit halvt år. Trente ca kvar dag med styrkeøvelsar, samt litt kondisjon. Reknar med at du ikkje vil bli heilt slapp når du har gått ned ønska vekt, så da anbefaler eg deg å trene mykje styrke, er det som er med på å forme kroppen. Det aller viktigaste er kosthaldet, der du kutta ut mesteparten av brød, sukker, ferdigmat som en seier lenger her oppe, osv. Til frukost likar eg feks å ete kesam med nøtter og bær. Putt i chiafrø som du har blauta først, også varer metthetsfølelsen lenger Eg drikker generelt lite alkohol, så når eg først var ute så unna eg meg det meste Før eg begynte å gå ned i vekt, tok eg C9, visst du har høyrt om det? Følte det var spesielt etter det eg klarte å gå ned i vekt Anonymkode: 5a590...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå