Gjest Ninakanin Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Har lagt denne linken ut på generell debatt også, men den er såpass viktig å få med seg at jeg legger den her også: http://www.ebaumsworld.com/celeb.html Noen som føler seg bedre? Jeg gjør!
Gjest Litjmæ Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Det er jo ingen som ser ut som på de stylede, "airbrushede" bildene i virkeligheten - det er jo bare vanlige jenter alle sammen. Takk Ninakanin - det skader nemlig ikke å bli minnet på dette noen ganger når man selv føler seg litt pistrete
maki Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 nææ på fleste parten av de usminka bildene hadde de girmaser eller var utorlig uheldig med bilde så synes ikke det blir satt i et rett lys, blir liksom finne det værte bilde murlig å så sette det opp mot det beste. Oprah f.eks går ikke rundt med det ansiks utrykket hele tiden
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 nææ på fleste parten av de usminka bildene hadde de girmaser eller var utorlig uheldig med bilde så synes ikke det blir satt i et rett lys, blir liksom finne det værte bilde murlig å så sette det opp mot det beste. Oprah f.eks går ikke rundt med det ansiks utrykket hele tiden Enig, men likevel var det ikke alle som gjorde grimaser, og man kunne se tydelig forskjell. Hjalp itt for min del i alle fall
Cyndi Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 men frøken aguilera ser nydelig ut uansett hun...
Nella Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 Ja, det føles bra å se at de har morratryner og ser mer vanlige ut også
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #9 Skrevet 10. november 2004 J-Lo så ikke særlig bra ut nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå