AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei! Jeg har litt lyst til å bestille noe fra godteributikk.com, men jeg bare lurer på om det er safe å bestille derfra? Også lurer jeg på, til dere som har kjøpt noe derfra, hva kom frakten på for dere? Om jeg forstår fraktprisen rett, så er det 19,95 kr ut av Danmark, og når det ankommer Norge er det PostNord som overtar, og de tar noe helt hinsides mye for det Det jeg har i kassen nå er ganske lett og kommer på totalt 50 kr, føles litt sinnsykt å betale 145 kr for det. Dette står det:0,1 - 5.0 kg. 145 NOK PostNord 5.1 - 15 kg. 170 NOK PostNord 15.1 - 35 kg. 215 NOK PostNord 35,1 - 50 kg. 395 NOK PostNord Blir det virkelig tatt så mye for frakten, selv om man bestiller bare littegrann? Anonymkode: 39ce4...f7a
penny_ Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 (endret) Jeg har bestilt derfra to ganger. Minstepris er 145 kroner, ja. Det lønner seg jo om du bestiller så mye som mulig opptil 5 kg og/eller 330 kroner. Kanskje de kan sende det som brev hvis du kontakter dem? Endret 1. august 2016 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå