Gjest Ninakanin Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Ville bare gi alle dere supre jenter og kvinner her inne et lite løft i hverdagens press på utseende: http://www.ebaumsworld.com/celeb.html
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Johnny depp og christina aguilera var jo pene da uansett, men det bildet av michael jackson får meg nesten til å tisse på meg av skrekk :hår:
Gjest Lompa Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 :-) Plutselig var je gikke så mensen-feit og vemmelig likevel!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Ja jeg er enig, et par av dem ER jo pene. Og å vise et ungt bilde av tom cruise og så et gammelt ett var et billig triks... Men jeg må innrømme at courtny cox og cameron diaz made my day!
Suzy Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 Ja jeg er enig, et par av dem ER jo pene. Og å vise et ungt bilde av tom cruise og så et gammelt ett var et billig triks... Men jeg må innrømme at courtny cox og cameron diaz made my day! Tom Crusie bildene slo meg som litt dårlig forsøk ja.. men særlig Courtney Cox - hoi... :o
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 Bare for å kverulere videre (jeg har alle-er-pene-dag i dag) så er jo de fleste tatt på uheldige tidspunkt og dårlig kvalitet på bildene. Men MJ gjør min dag fin, jeg bare tenker jaja nesa mi detter aldri av iallfall selv om jeg har en rar nese
Gjest Ninakanin Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 Ja det er klart at de er pene, men det er godt å se de er vanlige dødelige som oss Som ikke ser uuuuut uten sminke, men som kan være sexbomber hvis vi vil
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 hihi jepp! ja de funker jo egentlig ganske bra her jeg sitter hjemme fra skolen syk og jævlig og hoster som en kreftsyk papegøye med tupert hår fra i går med skum og hårspray jeg ikke får ut! Huffameg, nei kom med fler slike bilder forresten
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #9 Skrevet 10. november 2004 Synes Cameron Diaz har pene ansiktstrekk og det syntes jo selv uten sminke da. Tror jeg aldri hadde turt å gå ut uten sminke hvis jeg var stjerne og kunne bli utsatt for paparazzi jeg... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #10 Skrevet 10. november 2004 Makeup og riktig lyssetting kan gjøre de fleste pene - og det er så deilig å se at alle de vi "hater" fordi de er så vakre, faktisk er helt vanlige, akkurat som oss!
Fakse Skrevet 10. november 2004 #11 Skrevet 10. november 2004 Synes nesten dette blir litt slemt jeg. Tenk om noen tok de værste bildene som finnes av meg og publiserte på web. *grøss*
Andrine22 Skrevet 10. november 2004 #12 Skrevet 10. november 2004 Jeg syns Christina Aguilera og Britney Spears var rett mindre pen jeg! Kanskje stygt å si det, men de må jo tåle det, de som får så positive tilabkemeldinger hele tiden... Christina så jo ut som et lik syns jeg da...
MorningStar Skrevet 10. november 2004 #13 Skrevet 10. november 2004 Den linken var old. Det at folk som putter på masse crap i ansiktet hver dag er stygge er ingen hemmelighet.
Gjest 1111 Skrevet 10. november 2004 #14 Skrevet 10. november 2004 Michael Jackson sine bilder er jo tatt på to helt forskjellige perioder i livet hans.
Malou Skrevet 10. november 2004 #15 Skrevet 10. november 2004 Synes det i en del tilfeller var valgt noen skikkelig uheldige bilder også, pluss at bildet av Michael Jackson jo er "eldgammelt!"
Gjest Valhalla Skrevet 10. november 2004 #16 Skrevet 10. november 2004 Tom Cruise, Johnny Depp,Winona Ryder synes jeg så helt fine ut. Alicia Silverstone hadde jo et særdeles uheldig bilde hvor hun tygger med åpen munn. Jeg liker hun godt jeg.
Malou Skrevet 10. november 2004 #17 Skrevet 10. november 2004 Jeg ser forøvrig også ganske mye bedre ut med makeup enn uten, og nei dette skyldes ikke at jeg bruker et tykt lag med sminke, men det gjør undrer allikevel..
Gjest Valhalla Skrevet 10. november 2004 #18 Skrevet 10. november 2004 Jeg ser forøvrig også ganske mye bedre ut med makeup enn uten' date=' og nei dette skyldes ikke at jeg bruker et tykt lag med sminke, men det gjør undrer allikevel.. [/quote'] Hadde vært gøy å finne ut hvordan jeg hadde sett ut med sminke :-)
sirka Skrevet 10. november 2004 #19 Skrevet 10. november 2004 Synes Christina var søt uten sminke, jeg. (Bildet helt til høyre). Hun har en tendens til å ta på litt for mye....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå