Gå til innhold

Jeg har lært at siden jeg er en mann på KG så hater jeg kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Alltid fint å lære nye ting

Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Velkommen til klubben. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke til dine holdninger, men etter min erfaring er det ikke nok å være mann for å få høre at du er en kvinnehater.
Å gi uttrykk for kvinnehatende holdninger gjør derimot at du får høre at du er en kvinnehater.

Anonymkode: 6993a...f4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jo å ekskludere meg selv fra denne klubben, men ja. Det virker som om mange menn på kg hater kvinner.

mann33

Anonymkode: c1402...782

• Liker 4
Skrevet

eller at mange menn ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte på KG

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Could give a shit.

Anonymkode: 2314a...973

Skrevet

Ja vi får jo høre dette stadig fra KG damene, eller enkelte av dem. Har til og med blitt beskylt for å mislike kvinnekjønnet.

Skrevet

Det er vel bare at de som gjør det hyler så jævlig høyt om det hele tiden at ingen av de andre kommer til sin rett. Heldigvis finnes det herlige menn her inne også.

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett de mindre oppegående karene som syter om dette. Resten lar seg ikke berøre fordi de ikke har grunn til å føle seg truffet. 

Anonymkode: e4fbb...4ee

• Liker 3
Gjest Spiderman
Skrevet

Jeg skjønner ingenting av denne tråden:fnise:

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg har ikke sett brukernavnet ditt før og vet heller ikke noe om deg. Har du kommet med kvinnefiendtlige ytringer her inne? Menn som ikke har negative holdninger til kvinner blir hengt ut og kalt for hvite riddere ol, av menn som viser negative holdninger ovenfor kvinner.

Om du ikke har kommet med noen kvinnefiendtlig blir du heller ikke kalt for kvinnehater. En må faktisk gjøre seg fortjent til den tittelen.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Snuppi skrev:

Jeg har ikke sett brukernavnet ditt før og vet heller ikke noe om deg. Har du kommet med kvinnefiendtlige ytringer her inne? Menn som ikke har negative holdninger til kvinner blir hengt ut og kalt for hvite riddere ol, av menn som viser negative holdninger ovenfor kvinner.

Om du ikke har kommet med noen kvinnefiendtlig blir du heller ikke kalt for kvinnehater. En må faktisk gjøre seg fortjent til den tittelen.

14 minutter siden, Snuppi skrev:

Dette er bare en bruker som er ute etter oppmerksomhet, og kommer stadig tilbake med nye bruker navn.

Anonymkode: 4eec1...109

Gjest Snuppi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare en bruker som er ute etter oppmerksomhet, og kommer stadig tilbake med nye bruker navn.

Å, er det det? Lager han alltid slike tråder?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Snuppi skrev:

6 minutter siden, Snuppi skrev:

Ja

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Da vet jeg vel også jeg hvem dette er..... Tragisk hobby dette menneske har...

Endret av Snuppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...