AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Jeg kjenner ikke til dine holdninger, men etter min erfaring er det ikke nok å være mann for å få høre at du er en kvinnehater. Å gi uttrykk for kvinnehatende holdninger gjør derimot at du får høre at du er en kvinnehater. Anonymkode: 6993a...f4a 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Jeg liker jo å ekskludere meg selv fra denne klubben, men ja. Det virker som om mange menn på kg hater kvinner. mann33 Anonymkode: c1402...782 4
MissEi Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 eller at mange menn ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte på KG 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Could give a shit. Anonymkode: 2314a...973
Gothminister Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Ja vi får jo høre dette stadig fra KG damene, eller enkelte av dem. Har til og med blitt beskylt for å mislike kvinnekjønnet.
Silfen Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Det er vel bare at de som gjør det hyler så jævlig høyt om det hele tiden at ingen av de andre kommer til sin rett. Heldigvis finnes det herlige menn her inne også.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Det er stort sett de mindre oppegående karene som syter om dette. Resten lar seg ikke berøre fordi de ikke har grunn til å føle seg truffet. Anonymkode: e4fbb...4ee 3
Gjest Spiderman Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Jeg skjønner ingenting av denne tråden
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg har ikke sett brukernavnet ditt før og vet heller ikke noe om deg. Har du kommet med kvinnefiendtlige ytringer her inne? Menn som ikke har negative holdninger til kvinner blir hengt ut og kalt for hvite riddere ol, av menn som viser negative holdninger ovenfor kvinner. Om du ikke har kommet med noen kvinnefiendtlig blir du heller ikke kalt for kvinnehater. En må faktisk gjøre seg fortjent til den tittelen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 14 minutter siden, Snuppi skrev: Jeg har ikke sett brukernavnet ditt før og vet heller ikke noe om deg. Har du kommet med kvinnefiendtlige ytringer her inne? Menn som ikke har negative holdninger til kvinner blir hengt ut og kalt for hvite riddere ol, av menn som viser negative holdninger ovenfor kvinner. Om du ikke har kommet med noen kvinnefiendtlig blir du heller ikke kalt for kvinnehater. En må faktisk gjøre seg fortjent til den tittelen. 14 minutter siden, Snuppi skrev: Jeg har ikke sett brukernavnet ditt før og vet heller ikke noe om deg. Har du kommet med kvinnefiendtlige ytringer her inne? Menn som ikke har negative holdninger til kvinner blir hengt ut og kalt for hvite riddere ol, av menn som viser negative holdninger ovenfor kvinner. Om du ikke har kommet med noen kvinnefiendtlig blir du heller ikke kalt for kvinnehater. En må faktisk gjøre seg fortjent til den tittelen. Dette er bare en bruker som er ute etter oppmerksomhet, og kommer stadig tilbake med nye bruker navn. Anonymkode: 4eec1...109
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare en bruker som er ute etter oppmerksomhet, og kommer stadig tilbake med nye bruker navn. Anonymkode: 4eec1...109 Å, er det det? Lager han alltid slike tråder?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 6 minutter siden, Snuppi skrev: Å, er det det? Lager han alltid slike tråder? 6 minutter siden, Snuppi skrev: Å, er det det? Lager han alltid slike tråder? Ja Anonymkode: 4eec1...109
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 4eec1...109 Da vet jeg vel også jeg hvem dette er..... Tragisk hobby dette menneske har... Endret 1. august 2016 av Snuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå