AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Til deg som gjerne skifter antrekk flere ganger om dagen... Hva gjør du med klærne?! Jeg har et ordensproblem. Jeg har klær som blir liggende på gulvet både på soverom og bad, og det begynner å plage meg veldig at jeg ikke klarer å finne en løsning på å få orden på det Greia er at jeg ofte skifter klær. Jeg vil ikke legge brukte klær tilbake til skapet (har det ofte ganske travelt, så tviler på at jeg hadde prioritert det uansett), men de er altfor rene til å slenge i skittentøyskurven. Så da blir de bare liggende på gulvet til jeg har brukt dem nok mange ganger til at jeg orker å vaske dem. Hva gjør andre som skifter antrekk ofte? Jeg tar imot alle tips! Ser at mange har en stol på soverommet som de slenger ting på, men jeg har for stor seng og lite rom til at det funker... Anonymkode: 5a165...903
Aamu Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Alt er skittent etter at jeg har hatt det på meg i mer enn 1 time ! Dvs det trenger ikke være synlig skittent, men jeg har en slags fobi mot å ta på meg tøy jeg har hatt på tidligere, så alt går i vasken (behøver jeg å nevne at jeg vasker mye klær?). Hvis jeg derimot skulle tatt på meg tøy jeg kun hadde brukt litt, hadde jeg vel lagt det i skapet igjen? Hvis det ikke er skittent, er det ikke skittent og hører hjemme i skapet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 https://www.google.no/search?q=laundry+chair&client=ms-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwigg47srJ7OAhXE2SwKHZROAQYQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=XBnqnl1ZLMzGEM%3A Anonymkode: 1d746...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Har du plass til å henge opp tøyet på kleshengere på sin egen plass i garderobeskapet eller evt på innsiden av soveromsdøra på knaggrekke som henges over døra? Anonymkode: 7baa4...223
Minted Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har kvittet meg med masse klær, sånn at jeg kun har igjen det som er nødvendig for min livsstil og kun klær jeg genuint liker. Det førte til at jeg har en ledig plass inne i klesskapet hvor jeg legger haugen med "brukte-men-ikke-skitne-klær". Anbefales, rotet er skjult inne i klesskapet, samtidig som jeg har full oversikt over både rene og skitne klær. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 En slik, eller evt flere slike som du henger på innsiden av soveromsdør + baderomsdør http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50226780/ Anonymkode: 7baa4...223 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Når jeg har brukt klær er de enten skitne eller fremdeles rene. Er de skitne går de i skittentøyskurven, er de fremdeles rene henger jeg dem opp igjen i skapet. Anonymkode: ab475...2eb 7
penny_ Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 (endret) En egen skuff eller hylle i klesskapet, vel. Hvordan er det mulig å ikke klare å tenke ut det? Endret 31. juli 2016 av penny_ 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du plass til å henge opp tøyet på kleshengere på sin egen plass i garderobeskapet eller evt på innsiden av soveromsdøra på knaggrekke som henges over døra? Anonymkode: 7baa4...223 Åååh, det kommer aldri til å funke. Jeg er så lite ordensmenneske av meg Det må være noe som er enkelt og fort gjort om jeg skal få det til å funke i praksis Anonymkode: 5a165...903 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/secondary_storage/10455/ Eller: Knagger. På veggen, over døra. Anonymkode: c88ce...59c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åååh, det kommer aldri til å funke. Jeg er så lite ordensmenneske av meg Det må være noe som er enkelt og fort gjort om jeg skal få det til å funke i praksis Anonymkode: 5a165...903 Ok. Da kan du ha skuffer under senga, som du bare drar frem og slipper tøyet ned i, hver gang du skal kle av deg Anonymkode: 7baa4...223 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, penny_ skrev: En egen skuff eller hylle i klesskapet, vel. Hvordan er det mulig å ikke klare å tenke ut det? Hvorfor så spydig? Har ikke plass til en egen hylle for "godt blandet". Har veldig mye klær og ei lita leilighet (hvordan er det mulig å ikke klare å tenke ut det?). Anonymkode: 5a165...903 13
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 Eller du kan ansette en påkleder/ avkleder? Anonymkode: 7baa4...223
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 Jeg ville hatt en kurv å ha det i. Selv bruket jeg et bord, men ser at det er lite praktisk. Anonymkode: 34bdc...5d3 1
penny_ Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så spydig? Har ikke plass til en egen hylle for "godt blandet". Har veldig mye klær og ei lita leilighet (hvordan er det mulig å ikke klare å tenke ut det?). Anonymkode: 5a165...903 Jeg kjenner ikke til dine begrensninger hvis du ikke presenterer dem. Men da får du ordne en egen "skittentøyskurv" for disse klærne, og hvis du ikke har plass på gulvet så får du henge den i taket eller på veggen. Hvis du har plass til klærne på gulvet, så har du vel også plass til en ekstra kurv eller kommode. 3
Gjest Raindrops Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har en knaggrekke hengende over døren på badet. Ser ikke at det er spesielt vanskelig å gjennomføre selv om man ikke er et ordensmenneske
SunnivaOslo Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 På den berømte stolen...er en stol jeg har I et hjørne som egentlig aldri brukes til annet enn at det ligger klær der😊 4
Daria Skrevet 31. juli 2016 #18 Skrevet 31. juli 2016 Hvis det å henge det på en knagg ikke er enkelt og greit nok, tror jeg faktisk ikke du har så mange andre alternativer til å fortsette å slenge den på gulvet, evnt i en stol. Jeg opererer ikke med noen mellomkategori for brukte klær. Er de skitne går de i skittentøyskurven, kan de brukes igjen går de tilbake i skapet. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #19 Skrevet 31. juli 2016 Dere som sier "det er jo bare å henge det på en knagg". Jeg tror ikke dere skjønner hvor mye klær det egentlig er snakk om. Det ligger tilsammen ca. to-tre skittentøyskurvstørrelser med klær spredt på to gulv til en hver tid. Dette får IKKE plass på fire knagger man kan henge over døra Var det snakk om lite klær, hadde jeg ikke bedd om kreative løsninger. Kanskje jeg må bruke kvelden på å søke ihjel Pinterest Anonymkode: 5a165...903
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #20 Skrevet 31. juli 2016 Høres ut som du egentlig trenger et ekstra klesskap. Anonymkode: e0c10...e8e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå