Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i ca uke 5 og opplevd siste 3 dager små blødninger ved dobesøk (kun 1 gang per dag). Ikke vært mye, men utflod med litt rosa i. Er dette normalt og om jeg spontantaborterer, hvordan vet jeg det da for sikkert?

Anonymkode: 95ed2...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har hadde en SA så begynte det så smått med blødninger i noen dager før det tok seg opp. Så fikk jeg menssmerter (har ganske heftige menssmerter til vanlig). Men fikk det bekreftet av legen min. Tok blodprøver med to dagers mellomrom. 

Men samtidig så har jeg venninner som har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er i utgangspunktet ikke farlig å småblø i begynnelsen av svangerskapet. Men det er vanskelig å ikke bekymre seg hvis man virkelig ønsker babyen. Eventuelt kan du dra til legen din og be om en tidlig ultralyd, et friskt foster vil vise et bankende hjerte ved ca uke 6. 

Anonymkode: 4eec9...039

Skrevet

Jeg blødde fra uke 7-13 ca da jeg var gravid. Ikke mye, noen ganger fersk noen ganger brun utflod. Hatt abort to ganger. Det startet med brun spotting så mye rødt etter noen dager. Det er vanlig å ha små blødninger, da man blør lettere når man er gravid. Håper lille vokser seg stor og sterk, vet hvor fælt det er å se blod! Klem! 

Skrevet

TS her. Tusen takk for svar. Allerede bestilt ultralyd rundt uke 7, så får vel bare vente å se.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Pentu skrev:

Når jeg har hadde en SA så begynte det så smått med blødninger i noen dager før det tok seg opp. Så fikk jeg menssmerter (har ganske heftige menssmerter til vanlig). Men fikk det bekreftet av legen min. Tok blodprøver med to dagers mellomrom. 

Men samtidig så har jeg venninner som har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet. :) 

Slik begynte det for meg også, ble sa i uke 6. Det kan selvsagt være ingenting, ønsker ikke å skremme deg. Det er vanskelig å si om akkurat din blødning er farlig... 

Anonymkode: a5023...d0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...