AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Hei! jeg er en jente på 12 år som ønsker å passe hunder. Jeg bor i Trondheim, og er en veldig aktiv jente. jeg har prøvd å legge ut annonser på finn.no og finnenhundepasser.no, men har ikke fått så mange jobber enda. Hva synes dere jeg skal ta per dag? Hva tror dere er grunnen til at jeg ikke har fått så mange jobber? Trenger du eller kjenner du noen som trenger hundepass? Takker for alle svar<3 Anonymkode: 67b0f...6d2 Endret 31. juli 2016 av Bond Innlegget er endret for innhold som kan oppfattes som salg av tjenester. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Nå finnes det profosjenelle hundepasser, så jeg tror ikke du skal forvente at noen er villig til å betale deg for å passe hunden deres, kan du ikke sitte barnevakt for folk i nærmijøet? kanskje du kan tjene noen kr på det, lykke til Anonymkode: 723d4...3e3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Jeg berømmer ideen din, at du vil tjene penger ved å passe hunder, men jeg synes det er litt skummelt at du legger ut fullt navn og adresse her hvor det vanker ganske mange forskjellige folk. Du bør begrense deg til de fora der du faktisk treffer hundefolk som trenger pass. Jeg har rapportert tråden din, i og med at du ikke kan redigere hovedinnlegget ditt selv. Det bør fjernes. Anonymkode: df004...3f2 Endret 31. juli 2016 av Bond Innlegget er endret for identifiserende innhold. Bond, forumansvarlig 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Flott at du vil passe hunder, men du er litt ung til å være på kvinneguiden. Anonymkode: 91235...aae 1
Rainbow Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Sånn for min del er det alderen din som er hovedgrunnen til at jeg ikke ville "ansatt" deg som hundepasser. Det å la noen andre passe det mest dyrebare jeg har er noe jeg ikke tar lett på, og selv om jeg som tolvåring selv følte meg superansvarlig og rei store hester på tur alene, føler jeg nå at det er for mye ansvar å gi og å ha. Tenk om det kommer en annen hund, tenk om hunden sliter seg og stikker av, om det blir slosskamp, om det skjer noe uforutsett, om hunden blir syk. Du får ikke kjørt til veterinær selv. Jeg ville hatt noen som var helt oppdatert på positiv og moderne hundetrening, og som gjerne kunne vise til flere års erfaring med dette, som kunne forsikre meg om hvordan de ville behandla hunden - hva slags mental trening han ville fått og hva slags turer. For hvis noen skulle passa ham mens jeg var på jobb hadde jeg villet han skulle få både fysisk og mental trening, for om ikke han fikk det kan han like godt være hjemme alene som han er nå. Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av sånt g redd for at noe skal skje, men jeg har også en stor og ganske sterk hund som samtidig er "Myk" og ikke takler strenge og sinte "dressurmetoder". Så jeg ville hatt noen som var voksen og/eller kunne dokumentere hva de haded av erfaring og hva de tenkte om hundetrening. 12 år er for ungt for meg. 2
Faith- Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Det er nok alderen og mangel på relasjon til hundene og deres eiere din som er hovedproblemet. Tror ting har endret seg litt det siste 10året. Når jeg var liten (altså tidlig barneskolealder, er 25 nå), så var det ganske vanlig i nabolaget våret at vi barna ringte på til hundeeiere og spurte om vi kunne gå å tur med hunden deres, og mange svarte ja. Jeg har ikke hund nå, men hadde en som desverre gikk bort i fjor 14 år gammel. Men jeg hadde aldri livet latt noen andre enn en ansvarlig voksen person, som jeg kjente godt, passe på hunden vår. Hadde faktisk blitt rimelig paff om noen unger ringte på å spurte om å gå tur med henne, slik vi pleide å gjøre. Så tidene har nok forandret seg litt. Hundene til folk er noe av det mest dyrebare de har, og da velger dem heller å spørre voksne personer blant familie eller venner som gjerne har en relasjon til hunden, eller profesjoneller hundepassere til å passe hunden. Du er sikkert en flink og ansvarlig 12åring, men når det er "bedre" alternativer til pass der ute vil nok hundeeierene alltid velge det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Du er for ung, mange voksne vil også dette. Få med deg moren din på laget som kan passe på dere når dere går tur, så har du større sjanser.
Ruccula Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Hundene mine er det mest dyrbare jeg har. 12 år er alt for ungt til å ha ansvaret for dem. Prøv igjen når du er 17-18
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Den 31. juli 2016 at 19.34, AnonymBruker skrev: Hei! jeg er en jente på 12 år som ønsker å passe hunder. Jeg bor i Trondheim, og er en veldig aktiv jente. jeg har prøvd å legge ut annonser på finn.no og finnenhundepasser.no, men har ikke fått så mange jobber enda. Hva synes dere jeg skal ta per dag? Hva tror dere er grunnen til at jeg ikke har fått så mange jobber? Trenger du eller kjenner du noen som trenger hundepass? Takker for alle svar<3 Anonymkode: 67b0f...6d2 Det er ikke akkurat så mange 12-åringer her inne, så jeg antar du er den samme som har laget en tråd på "Kropp og helse" ang bup. Der skriver du at du har store psykiske problemer og nesten ikke tør å gå på do... Hvordan er dette forenlig med at du nå skriver at du er veldig aktiv osv? Syns ikke 12-åringer har noe på KG å gjøre. Anonymkode: 48a87...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå