AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Noen som kjenner til om det finnes gratis fotoprogrammer til pc? Ala de appene som kan brukses via Smartphone? Jeg mener de programmene man kan redigere bildene, slik at de får forskjellige bakgrunner, rammer, sette på figurer og sånne greier? Det er kanskje mange med barn her, som bruker slike programmer for å gjøre bildene enda mer spennende? Eller kanskje til bruk for scrappingalbum? Jeg har nemlig så lyst å lage scrappealbum for barnebarn! Syns derfor at det hadde vært fint å kunne ordne litt på bildene som ligger på min pc. Jeg vet at det finnes apper til mobiltelefoner, hørt at de er så populære! Jeg kan dessverre ikke bruke slike, fordi bildene er på pc. Så nå håper jeg på mange gode tips, og jeg takker på forhånd for alle svar! Anonymkode: dba00...249
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har brukt Photoscape. Helt kurant gratisprogram. Anonymkode: d1bbf...bb0
Snooks Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Japan Photo har CEWE fotobok hvor du kan lage ferdige album med forskjellige bakgrunner og det er mye mulig du kan legge til forskjellige effekter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå