Gå til innhold

Har jeg ødelagt alt..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet i grunn at "gi det tid", blir svaret på dette innlegget. Men er jo noen ganger godt å lufte hodet uansett.

Jeg var på noen dater med en person, jeg likte denne personen godt, men jeg fikk ikke helt følelsene jeg etterlengta. Så jeg avsluttet det. Tok ikke så lang tid før jeg kjente at jeg ønsket å ha kontakt med denne personen igjen, og det var ikke fordi jeg savnet oppmerksomheten, men det noe der som jeg ikke klarte å slippe. Vi ble enige om å fortsette å treffes. 

Nå har denne personen trukket seg litt tilbake og er usikker på sine følelser. Jeg er fullt klar over at jeg har "drept" spenningen i startfasen, selvom det enda er tidlig og skapt en unødvendig usikkerhet hos den andre parten. Jeg er fryktelig lei meg. For nå var jeg kommet dit jeg ønsket å være. 

Hva skal jeg gjøre? Har jeg ødelagt for meg selv eller er det ett lys i tunnelen, selvsagt umulig for noen her å svare på, men give me something....

Anonymkode: acd07...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: er du gutt eller jente? 

Følelser trenger næring. Når den andre er interessert og du ikke viser interesse tilbake, er det ikke et godt utgangspunkt for å forelske seg. Kanskje den andre har møtt en annen i den tiden dere ikke traff hverandre og vil ikke skuffe deg- og gir vage unnskyldninger for å ikke treffes nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ytdhd skrev:

Først: er du gutt eller jente? 

Følelser trenger næring. Når den andre er interessert og du ikke viser interesse tilbake, er det ikke et godt utgangspunkt for å forelske seg. Kanskje den andre har møtt en annen i den tiden dere ikke traff hverandre og vil ikke skuffe deg- og gir vage unnskyldninger for å ikke treffes nå. 

Jeg er kvinne, men vet ikke hva det har med saken å gjøre.

Jeg har vist min interesse, og tiden uten å treffes var ikke lang. Vi har møttes og hatt kontakt etter dette og han har ikke truffet noen andre, det er 100% sikkert.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare vise tydelig at du liker han, uten å mase.

Anonymkode: 676c3...ab4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare vise tydelig at du liker han, uten å mase.

Anonymkode: 676c3...ab4

Nå har jeg ikke mulighet til det, da vi ikke skal ha kontakt. Han trengte litt tid å kjenne etter.. Men jeg føler virkelig jeg har vist mitt de siste dagene, men om han har blitt usikker, så nytter verken det ene eller det andre??

AnonymBruker
Skrevet

Tror du har ødelagt det. Vanskelig å få tillit og trygghet tilbake, etter å ha bli dumpet. 

Anonymkode: 93330...e06

• Liker 3
Skrevet

100 % sikkert at han ikke har truffet noen andre? Egentlig tror jeg bare du skal la han få ta initiativet til å møtes neste gang, har han lyst på kontakt tar han kontakt. I mellomtiden finner du andre interessante menn. :) 

Skrevet

Vet at hvis jeg føler meg avvist og skuffet av noen, så starter det en prosess i meg som gjør at følelsene kjølner. Og da er de for evig kalde og interessen borte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har ødelagt det. Vanskelig å få tillit og trygghet tilbake, etter å ha bli dumpet. 

Anonymkode: 93330...e06

Det er godt mulig og om ikke annet enn forståelig. Men jeg kunne liksom ikke tvinge meg selv til å føle det rette i starten.. Det tok liksom litt tid. Så det var en riktig avgjørelse da, men angret ganske fort. Men klart jeg har jo tapt tillit, det er jo ikke til å stikke under en stol..

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ytdhd skrev:

100 % sikkert at han ikke har truffet noen andre? Egentlig tror jeg bare du skal la han få ta initiativet til å møtes neste gang, har han lyst på kontakt tar han kontakt. I mellomtiden finner du andre interessante menn. :) 

Ja, 100% sikker.. Han er ikke typen som reker rundt og leker her og der. Stabil type..

men ja, nå smører jeg meg med tålmodighet og venter på å høre fra han, om enten å fortsette eller avslutte..

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Kontormus skrev:

Vet at hvis jeg føler meg avvist og skuffet av noen, så starter det en prosess i meg som gjør at følelsene kjølner. Og da er de for evig kalde og interessen borte.

Jeg kan forstå den, og jeg tar den i grunn på min kappe. Men som jeg har skrevet tidligere, jeg tok en avgjørelse som føltes riktig der og da. Men den gikk raskt over. Noe ustabilt og famlende. Men jeg er selv litt redd for å bruke mye tid på enda en ny og evt å bli skuffet igjen. Så var vel en form for egenbeskyttelse. Og det kan ha hatt ett uheldig utfall desverre. Men ingen sorger taes på forskudd..!

AnonymBruker
Skrevet

That`s how u know u fucked up. The point of no return. Her har du dessverre driti deg ut. Klarer du ikke å holde tritt og forelske deg i samme tempo som motparten er det ikke noe håp. Livet er tøft. Er ikke sikkert han syntes du var bra nok heller.

Anonymkode: bc948...176

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er enkelt - ja!

Det er bare å vende snuten om til andre åkre.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han bare er slem mot deg. Han ville ha deg? Du vil ha han? Høres ut som en ustabil og usikker type som trenger bekreftelse for alt.

AnonymBruker
Skrevet

Jepsi pepsi - hører ikke mer fra han!

AnonymBruker
Skrevet

Løpet er kjørt!

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke noe håp.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal han plutselig begynne å like deg igjen når dere ikke har kontakt og det var du som fucka opp?? 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal han plutselig begynne å like deg igjen når dere ikke har kontakt og det var du som fucka opp?? 

Vi har hatt kontakt og treffes, det var etter siste treffet at han kjente på at han ikke var helt "der" han hadde vært..

Og han trengte tid til å kjenne på det litt.. Mulig jeg har fucket det opp, men det var jo ikke med vilje. Jeg fulgte magefølelsen min og kan ikke ta det tilbake desverre..

AnonymBruker
Skrevet

Gi det litt tid som du selv sier i HI. Har dere noe kontakt nå? 

Anonymkode: 71dea...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...