Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg som ønsker det. . Synes dere at jeg er litt dum å tenke på det hele tiden.

Endret av Sol99
For mye informasjon
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sol99 skrev:

Er det bare meg som ønsker det. . Synes dere at jeg er litt dum å tenke på det hele tiden?

Jeg er ei på 26 snart på 27.

Er ikke norsk opprinnelig.

Kom til norge 2 år siden.

Har bare ei venninne.

Nå siden jeg bor her synes det er så vanskelig å finne en god mann til å gifte meg med.

Jeg har lyst til å finne den rette å ha en familie samme med og få barn tidlig så barna mine er på samme eldre som meg .. liker ikke når jeg blir for gammel og de er så unge.

Noen sier at jeg er for ung men jeg synes jeg er så klar nok til det .. jeg veit det er dum å tenke på det hele tiden men jg føler meg så ensom likesom og skulle ønske å finne noen jeg kan dele alt med men ikke bare en venn jeg trenger kjærlighet og har så lyst til å få barn.

Vet ikke hva skulle jeg gjøre :( har prøvd så mye å søke på mange app's men det er så vanskelig ingen ville bli kjent med meg synes alle gutta som jeg har snakka med ønsker bare å ha sex med meg.. ikke noe seriøst. .

Hvordan jeg kan finne en god mann i virkelighet livet.. 

Jeg jobber og ferdig med bachelor og skal begynne med min masters snart.

Men har ikke truffet noen ende. 

Nå  tenker jeg bare på 2 årsaker for det:

Kanskje jeg er for stygg? Fordi jeg er ikke så lys og blonde eller har ferga øyne. 

Eller fordi jeg er ikke norsk.

Hva tror dere ?

Jeg blitt så sliten :(og så lei meg.

Hva er galt!

det har ikke noe med at du er stygg for å si det sånn! Jeg syntes brunetter er det aller fineste og jenter fra andre nasjoner er absolutt ingen turn off! hvilket land er du ifra? 

Ikke møt menn gjennom apper. Tinder, badoo etc er rett og slett ONS apper. Dra på sosiale ting, prøv og ekspander vennekretsen ved å møte nye mennesker. da dukker det alltid opp en tror jeg. hvis ikke kan du som jente faktisk ta initiativet og snakket med en random gutt du syntes er kjekk og magefølelsen sier han ålreit

Anonymkode: 69d22...401

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

det har ikke noe med at du er stygg for å si det sånn! Jeg syntes brunetter er det aller fineste og jenter fra andre nasjoner er absolutt ingen turn off! hvilket land er du ifra? 

Ikke møt menn gjennom apper. Tinder, badoo etc er rett og slett ONS apper. Dra på sosiale ting, prøv og ekspander vennekretsen ved å møte nye mennesker. da dukker det alltid opp en tror jeg. hvis ikke kan du som jente faktisk ta initiativet og snakket med en random gutt du syntes er kjekk og magefølelsen sier han ålreit

Takk for svaret.

Men jeg har ikke venner til å være med.. kan ikke dra på et sted alene likesom.

Jeg er også en sjenert person.. 

Bor i en liten by .. vanskelig å gjøre noe sosiale. .. 

Ønsker ikke en kjekk gutt bare en god mann som er snill og grei. . Bryr meg ikke om han er norsk eller ikke .udannet eller ikke.. bare noen som kan forstå meg og ønske det samme og har respekt for alle mennesker. .

Det er så vanskelig å gå ut å snakke med folk her fordi jeg har ikke et nettverk. .og folket som jeg jobber med alle er mye eldre enn meg.

:(

AnonymBruker
Skrevet

Organiserte fritidsaktiviteter da? Sport, frivillig arbeid osv?

Anonymkode: 71bcf...054

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Sol99 skrev:

Er det bare meg som ønsker det. . Synes dere at jeg er litt dum å tenke på det hele tiden.

Du er nok ikke alene om dette, jeg også "leter" etter det samme.

Barn og giftemål er noe som kommer senere når man føler at to stykker passer sammen, ikke at man skal ha barn og giftemål før man vet om man passer sammen.

Du stresser, du blir desperat, folk viker unna for de merker at du stresser, prøv å ro deg ned og slapp av.

Du møter nok en heldig mann som fortjener deg en dag og da kan man planlegge barn og giftemål.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Sol99 skrev:

Takk for svaret.

Men jeg har ikke venner til å være med.. kan ikke dra på et sted alene likesom.

Jeg er også en sjenert person.. 

Bor i en liten by .. vanskelig å gjøre noe sosiale. .. 

Ønsker ikke en kjekk gutt bare en god mann som er snill og grei. . Bryr meg ikke om han er norsk eller ikke .udannet eller ikke.. bare noen som kan forstå meg og ønske det samme og har respekt for alle mennesker. .

Det er så vanskelig å gå ut å snakke med folk her fordi jeg har ikke et nettverk. .og folket som jeg jobber med alle er mye eldre enn meg.

:(

Du må nok bare prøve å presse deg på den sjenerte biten. Jeg er ganske sjenert og selv og sliter med å få dame på grunn av det. Jeg er også bare ute etter seriøst forhold, men når man er sjenert er det vanskelig. Jeg jobber med å pushe på å snakke med fremmede jenter. du burde prøve det samme og som de sier over her. fritidsaktiviteter, hobby osv. finn folk gjennom interesser. Btw, hvilket land er du ifra? trenger ikke svare, bare ren nysgjerrighet her :)

Håper du finner en bra mann snart :)

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Organiserte fritidsaktiviteter da? Sport, frivillig arbeid osv?

Anonymkode: 71bcf...054

Hvordan? Og hvor?

Vært som frivillig i noen aktiviteter og noen organisasjoner. .

De fleste er over 40!

Synes det wr nesten umulig å finne folk på samme alder som meg..

Hva slags aktiviteter skulle jeg finne på?

Jeg jogger og på gym men du veit at det er vanskelig å snakke med noen der.

Skrevet
5 timer siden, Ardenus skrev:

Du er nok ikke alene om dette, jeg også "leter" etter det samme.

Barn og giftemål er noe som kommer senere når man føler at to stykker passer sammen, ikke at man skal ha barn og giftemål før man vet om man passer sammen.

Du stresser, du blir desperat, folk viker unna for de merker at du stresser, prøv å ro deg ned og slapp av.

Du møter nok en heldig mann som fortjener deg en dag og da kan man planlegge barn og giftemål.

Ja det er helt sant.

Jeg veit det..

Men litt vanskelig å ikke stresse når jeg ønsker det veldig :(

Jeg håper det.

Takk :) Håper du også vil finne hva du ønsker :)

Lykke til 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok bare prøve å presse deg på den sjenerte biten. Jeg er ganske sjenert og selv og sliter med å få dame på grunn av det. Jeg er også bare ute etter seriøst forhold, men når man er sjenert er det vanskelig. Jeg jobber med å pushe på å snakke med fremmede jenter. du burde prøve det samme og som de sier over her. fritidsaktiviteter, hobby osv. finn folk gjennom interesser. Btw, hvilket land er du ifra? trenger ikke svare, bare ren nysgjerrighet her :)

Håper du finner en bra mann snart :)

Ja stemmer det ..

Jeg er mexicansk.

Takk det håper jeg også :)

Skrevet
15 timer siden, Sol99 skrev:

Takk :) Håper du også vil finne hva du ønsker :)

Lykke til 

Takk :) ting tar tid noen ganger, så det får skje når det skjer :) Lykke til for deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...