AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Noen som har datet eller vært sammen med en mann som dere er forelsket i og har kraftige følelser for, men som også gjør dere utrygg og usikker? Hvordan løste dere i så fall det? Jeg har datet en mann i fire måneder og jeg har sterke følelser for han. Tenker hele tiden på han, og har det som regel kjempebra sammen med han, men han gjør meg også utrolig usikker. Han er helt fantastisk nesten hele tiden, men når han blir sur eller irritert, så trekker han seg unna og det kan gå flere dager før jeg hører noe fra han. Når vi møtes igjen, så er ting helt normalt igjen og han nevner ikke det som har skjedd. Dette skjer ikke ofte, kanskje 2-3 ganger så langt. Men han virker så likegyldig.. Som at han kan droppe meg når som helst, uten å bry seg. :/ Anonymkode: 9964b...727
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Ikke fortsett forholdet. Når noen er så impulsiv på følelsene sine så vil de være dårlige kandidater til langvarige forhold, og evt gifte-mål. Anonymkode: b88e3...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har datet eller vært sammen med en mann som dere er forelsket i og har kraftige følelser for, men som også gjør dere utrygg og usikker? Hvordan løste dere i så fall det? Jeg har datet en mann i fire måneder og jeg har sterke følelser for han. Tenker hele tiden på han, og har det som regel kjempebra sammen med han, men han gjør meg også utrolig usikker. Han er helt fantastisk nesten hele tiden, men når han blir sur eller irritert, så trekker han seg unna og det kan gå flere dager før jeg hører noe fra han. Når vi møtes igjen, så er ting helt normalt igjen og han nevner ikke det som har skjedd. Dette skjer ikke ofte, kanskje 2-3 ganger så langt. Men han virker så likegyldig.. Som at han kan droppe meg når som helst, uten å bry seg. :/ Anonymkode: 9964b...727 Jeg hadde spurt han hvorfor han gjør dette, for å få mer innsikt og kunne se for meg situasjonen hans. Jeg hadde også påpekt hva dette får meg til å føle (at jeg hadde opplevd det som en slags likegyldighet og at det gjør meg usikker og gir meg følelsen av å være mindre viktig). Anonymkode: 37ad6...283 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 En parter skal være en person som får deg til å føle deg trygg og absolutt ikke usikker. Snakk ordentlig med han om det, fortell han om hva du føler. Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet han. Anonymkode: 50513...656 2
BjørnOslo Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Han skal jo være den som løfter deg opp, ikke trekker deg ned. Og når slikt vises så tidlig i forholdet, er det egentlig litt krise. De fleste ville skjult dette etter så kort tid. Ta praten, si slik vil du ikke ha det. Sett grenser. Tåler han ikke det, er det bare å si takk for seg. For da blir dette bare begynnelsen på helvete for deg, tro meg, har levd med en slik jente. Ikke greit i det hele tatt, og du merker ikke hvor langt ned du er før du er ute av det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Da er du ikke forelsket. Når man er forelsket har man sommerfugler i magen konstant og fniser og ler og vil være sammen med kjæresten hele tida. Anonymkode: 383fb...985
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har datet eller vært sammen med en mann som dere er forelsket i og har kraftige følelser for, men som også gjør dere utrygg og usikker? Hvordan løste dere i så fall det? Jeg har datet en mann i fire måneder og jeg har sterke følelser for han. Tenker hele tiden på han, og har det som regel kjempebra sammen med han, men han gjør meg også utrolig usikker. Han er helt fantastisk nesten hele tiden, men når han blir sur eller irritert, så trekker han seg unna og det kan gå flere dager før jeg hører noe fra han. Når vi møtes igjen, så er ting helt normalt igjen og han nevner ikke det som har skjedd. Dette skjer ikke ofte, kanskje 2-3 ganger så langt. Men han virker så likegyldig.. Som at han kan droppe meg når som helst, uten å bry seg. :/ Anonymkode: 9964b...727 Jeg har vansker med å se for meg hele bildet, så jeg har vansker med å trekke noen konklusjoner. -Det har gått fire måneder. -Du nevner at du har kraftige og sterke følelser for han -Du tenker på han hele tiden -Du har det veldig bra sammen med han, han er fantastisk nesten hele tiden, bortsett fra når han er sur eller irritert. ... Hva er det han er sur og irritert for? Dette har skjedd to/tre ganger. Kan du nevnte noen konkrete situasjoner som har oppstått? Kan det være at du pusher mye og kveler han, siden du har så sterke følelser for han? At han føler at du må roe ned litt? Vet ikke jeg, men det kan jo være en faktor. Er vanskelig å få et bilde av situasjonen. Du synes han er for likegyldig og virke som at han kan droppe deg når som helst. Skjønner ikke helt. Dere har datet i fire måneder, det er ikke lenge. Anonymkode: 3dd4e...291
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du ikke forelsket. Når man er forelsket har man sommerfugler i magen konstant og fniser og ler og vil være sammen med kjæresten hele tida. Anonymkode: 383fb...985 Jeg er veldig forelsket men er ikke med kjæresten min hele tiden. Anonymkode: 3dd4e...291 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Den 7/31/2016 at 18.09, AnonymBruker skrev: Noen som har datet eller vært sammen med en mann som dere er forelsket i og har kraftige følelser for, men som også gjør dere utrygg og usikker? Hvordan løste dere i så fall det? Jeg har datet en mann i fire måneder og jeg har sterke følelser for han. Tenker hele tiden på han, og har det som regel kjempebra sammen med han, men han gjør meg også utrolig usikker. Han er helt fantastisk nesten hele tiden, men når han blir sur eller irritert, så trekker han seg unna og det kan gå flere dager før jeg hører noe fra han. Når vi møtes igjen, så er ting helt normalt igjen og han nevner ikke det som har skjedd. Dette skjer ikke ofte, kanskje 2-3 ganger så langt. Men han virker så likegyldig.. Som at han kan droppe meg når som helst, uten å bry seg. :/ Anonymkode: 9964b...727 Han har sterke følelser for deg... Anonymkode: 326ef...bd2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Den 7/31/2016 at 18.09, AnonymBruker skrev: Hvordan løste dere i så fall det? Anonymkode: 9964b...727 Tålmodighet. Fire måneder, ts... Ro deg ned, bli kjent med han og kos dere, Alle blir usikker, hadde det ikke vært dette hadde det vært noe annet. Anonymkode: 326ef...bd2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 ts her Han blei irritert en gang fordi jeg snakket med en annen fyr ute på byen. Vi var ute med noen venner og hadde det gøy, og jeg begynte å prate med en fyr i baren. Vi flørtet kanskje litt, men jeg var veldig full og tenkte ikke over det. Hadde det bare gøy. Det var ikke noe alvorlig, men han jeg datet ble irritert og mente det var respektløst av meg. Den andre gangen var vi på stranda og en kjekk fyr med bra kropp gikk forbi oss. Jeg sa til daten at "hadde jeg ikke vært med deg, så hadde jeg løpt etter han!". Men jeg sa det kun på tull og litt for å se om jeg fikk en reaksjon. Veldig teit av meg, men han jeg dater virker så selvsikker og uavhengig. Jeg ville vel at han skulle "kjempe" litt for meg. Da ble han irritert og sa det var en helt latterlig ting å si. Problemet er at han blir veldig lukket når han blir irritert. Så når vi f.eks. var på byen, sa han at han ville dra hjem alene og sove. Jeg hørte ikke noe fra han dagen etter. Etter et par dager var alt ok igjen. Anonymkode: 631ec...525
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sterke følelser for deg... Anonymkode: 326ef...bd2 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tålmodighet. Fire måneder, ts... Ro deg ned, bli kjent med han og kos dere, Alle blir usikker, hadde det ikke vært dette hadde det vært noe annet. Anonymkode: 326ef...bd2 Selvfølgelig har han sterke følelser. Men man kan ikke rettferdiggjøre dårlig oppførsel mot, samt sorg og usikkerhet hos andre, med at man har sterke følelser for de? Da må det i såfall være slik at de sterke følelsene går over etterhvert og at han begynner å oppføre seg pent mot etter det. Ser forresten nå at det er ts som har oppført seg som en idiot; 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her Han blei irritert en gang fordi jeg snakket med en annen fyr ute på byen. Vi var ute med noen venner og hadde det gøy, og jeg begynte å prate med en fyr i baren. Vi flørtet kanskje litt, men jeg var veldig full og tenkte ikke over det. Hadde det bare gøy. Det var ikke noe alvorlig, men han jeg datet ble irritert og mente det var respektløst av meg. Den andre gangen var vi på stranda og en kjekk fyr med bra kropp gikk forbi oss. Jeg sa til daten at "hadde jeg ikke vært med deg, så hadde jeg løpt etter han!". Men jeg sa det kun på tull og litt for å se om jeg fikk en reaksjon. Veldig teit av meg, men han jeg dater virker så selvsikker og uavhengig. Jeg ville vel at han skulle "kjempe" litt for meg. Da ble han irritert og sa det var en helt latterlig ting å si. Problemet er at han blir veldig lukket når han blir irritert. Så når vi f.eks. var på byen, sa han at han ville dra hjem alene og sove. Jeg hørte ikke noe fra han dagen etter. Etter et par dager var alt ok igjen. Anonymkode: 631ec...525 Ts, det er du som oppfører deg som en hodeløs tulling, du kan takke deg selv for at fyren ikke vet hvor han har deg. Anonymkode: d227c...1f8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 Hjelpes ts! Hadde blitt rimelig stum og satt ut selv. Du kan jo ikke oppføre deg sånn.. feiler det deg... Anonymkode: 3dd4e...291
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #14 Skrevet 3. august 2016 ts Ja, jeg skjønner det, men jeg liker ikke at han forsvinner hver gang han blir irritert. Jeg skulle ønske vi heller kunne snakke om det der og da. Han kan gå dagesvis uten å ha kontakt med meg. Det er utrolig slitsomt for meg, og jeg blir veldig redd. Jeg har sluttet med slikt spill og sagt unnskyld. Anonymkode: 631ec...525
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 Ikke raaart han blir stum i flere dager. Han må jo revurdere ting på høyt nivå hver gang dere møtes. Anonymkode: 3dd4e...291
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skjønner det, men jeg liker ikke at han forsvinner hver gang han blir irritert. Jeg skulle ønske vi heller kunne snakke om det der og da. Han kan gå dagesvis uten å ha kontakt med meg. Det er utrolig slitsomt for meg, og jeg blir veldig redd. Jeg har sluttet med slikt spill og sagt unnskyld. Anonymkode: 631ec...525 Men hva i alle dager forventer du deg at han skal si til deg da? Du oppfører deg så barnslig at det eneste som hjelper er om noen kommer og oppdrar deg til å bli en voksen person. Unnskyld fra deg er det eneste rette. Så spørs det om han orker den oppførselen i lengden. Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke raaart han blir stum i flere dager. Han må jo revurdere ting på høyt nivå hver gang dere møtes. Anonymkode: 3dd4e...291 Helt enig i dette. Anonymkode: d227c...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå