Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad.

Jeg har ikke barn, jeg har fritid til å gjøre hva jeg vil, jeg slipper å bekymre meg om slanking og skriking. Jeg har hele livet foran meg, og barn er ikke i tankene en gang. Hvor mye bedre kan det bli?

Jeg er kjempe glad på vegne av de som har barn og vet de gleder seg med å være mødre (bare ikke i disse trassete tidene). Jeg lener meg tilbake, nyter en god bok og enda en kaffe samt et glass vin i mens forbipasserende nebber til meg. Jeg smiler, ler og skriver et dikt om dem igjen.

Hilsen mann 27.

Anonymkode: bbe66...30d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica
Skrevet
Den Sunday, July 31, 2016 at 17.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad.

Jeg har ikke barn, jeg har fritid til å gjøre hva jeg vil, jeg slipper å bekymre meg om slanking og skriking. Jeg har hele livet foran meg, og barn er ikke i tankene en gang. Hvor mye bedre kan det bli?

Jeg er kjempe glad på vegne av de som har barn og vet de gleder seg med å være mødre (bare ikke i disse trassete tidene). Jeg lener meg tilbake, nyter en god bok og enda en kaffe samt et glass vin i mens forbipasserende nebber til meg. Jeg smiler, ler og skriver et dikt om dem igjen.

Hilsen mann 27.

Mye av det du gjør gjør jeg også, og jeg har unger 😉 Fint å se andre nyte livet. Det er jo så godt 

AnonymBruker
Skrevet
Den 31.7.2016 at 17.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad.

Hilsen mann 27.

Altså, hvis barn ikke er i tankene dine, hvordan da kan du klare å komme frem til å lage en tråd på KG som omhandler barn?

Anonymkode: b3635...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...