AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Jeg er så glad. Jeg har ikke barn, jeg har fritid til å gjøre hva jeg vil, jeg slipper å bekymre meg om slanking og skriking. Jeg har hele livet foran meg, og barn er ikke i tankene en gang. Hvor mye bedre kan det bli? Jeg er kjempe glad på vegne av de som har barn og vet de gleder seg med å være mødre (bare ikke i disse trassete tidene). Jeg lener meg tilbake, nyter en god bok og enda en kaffe samt et glass vin i mens forbipasserende nebber til meg. Jeg smiler, ler og skriver et dikt om dem igjen. Hilsen mann 27. Anonymkode: bbe66...30d 1
Gjest Jessica Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Den Sunday, July 31, 2016 at 17.51, AnonymBruker skrev: Jeg er så glad. Jeg har ikke barn, jeg har fritid til å gjøre hva jeg vil, jeg slipper å bekymre meg om slanking og skriking. Jeg har hele livet foran meg, og barn er ikke i tankene en gang. Hvor mye bedre kan det bli? Jeg er kjempe glad på vegne av de som har barn og vet de gleder seg med å være mødre (bare ikke i disse trassete tidene). Jeg lener meg tilbake, nyter en god bok og enda en kaffe samt et glass vin i mens forbipasserende nebber til meg. Jeg smiler, ler og skriver et dikt om dem igjen. Hilsen mann 27. Anonymkode: bbe66...30d Mye av det du gjør gjør jeg også, og jeg har unger 😉 Fint å se andre nyte livet. Det er jo så godt
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Den 31.7.2016 at 17.51, AnonymBruker skrev: Jeg er så glad. Jeg har ikke barn, jeg har fritid til å gjøre hva jeg vil, jeg slipper å bekymre meg om slanking og skriking. Jeg har hele livet foran meg, og barn er ikke i tankene en gang. Hvor mye bedre kan det bli? Jeg er kjempe glad på vegne av de som har barn og vet de gleder seg med å være mødre (bare ikke i disse trassete tidene). Jeg lener meg tilbake, nyter en god bok og enda en kaffe samt et glass vin i mens forbipasserende nebber til meg. Jeg smiler, ler og skriver et dikt om dem igjen. Hilsen mann 27. Anonymkode: bbe66...30d Altså, hvis barn ikke er i tankene dine, hvordan da kan du klare å komme frem til å lage en tråd på KG som omhandler barn? Anonymkode: b3635...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå