AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Jeg og samboeren min vurderer å skaffe oss alarm i huset. Jeg sliter med angsttanker om overfall i eget hjem, pga jeg var vitne til en alvorlig hendelse for noen år tilbake. Jeg var ikke overfalt, men en kompis av meg ble. Han ble banket opp i sitt eget hjem og kunne dødd. Pga jeg tidligere opplevd litt vold også, så gikk denne saken sterkt inn på meg og jeg er redd det samme skal skje meg. Så jeg vil ha alarm i huset som kan beskytte oss mot overfall også. Noen som har kjennskap til noe bra alarm selskap og eventuelt hva som er inkludert i prisen? Takk for svar og forståelsen. Anonymkode: 554ad...cde
Gjest Magnifiq Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Vi har verisure. Veldig fornøyd med dem! Ringe raskt opp om alarmen går. Nå har de også fått direktekommunikasjon, slik at de snakker til deg gjennom en høyttaler om alarmen går. Hva prisen er kommer ann på hva du vil ha. Vi har røykvarslere i nesten alle rom, og mange dør- og vindussensorer. https://www.verisure.no/funnels/sem-boligalarmtesten?gclid=CjwKEAjww_a8BRDB-O-OqZb_vRASJAA9yrc5zsypZbJ-tP6fvUFIp_hVP_EXvLnTcyKVueNMuhnkNhoCljPw_wcB#1 Endret 31. juli 2016 av Magnifiq
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Jeg tenker at det er bra med alarm ellers også, men må være noe overfallsalam med i pakken, stillealarm. Og så lurer jeg litt på hva var årsaken til at en mann ble banket opp hjemme og døde etterpå? Husker ikke hvor det var, men var på nyhetene. Hvordan kan man bli banket opp i sitt eget hjem? Man må jo slippe inn forbryteren? Anonymkode: 554ad...cde
Mari Y Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren min vurderer å skaffe oss alarm i huset. Jeg sliter med angsttanker om overfall i eget hjem, pga jeg var vitne til en alvorlig hendelse for noen år tilbake. Jeg var ikke overfalt, men en kompis av meg ble. Han ble banket opp i sitt eget hjem og kunne dødd. Pga jeg tidligere opplevd litt vold også, så gikk denne saken sterkt inn på meg og jeg er redd det samme skal skje meg. Så jeg vil ha alarm i huset som kan beskytte oss mot overfall også. Noen som har kjennskap til noe bra alarm selskap og eventuelt hva som er inkludert i prisen? Takk for svar og forståelsen. Anonymkode: 554ad...cde Hei, du kan kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS. Ellers kan man skaffe innebygd alarmsystem.
Mari Y Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det er bra med alarm ellers også, men må være noe overfallsalam med i pakken, stillealarm. Og så lurer jeg litt på hva var årsaken til at en mann ble banket opp hjemme og døde etterpå? Husker ikke hvor det var, men var på nyhetene. Hvordan kan man bli banket opp i sitt eget hjem? Man må jo slippe inn forbryteren? Anonymkode: 554ad...cde Noen er jo drittsekker, og driter i hva deres handlinger gjør med folk.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Men hvordan kommer de seg inn hvis ikke folk slipper de inn selv? Anonymkode: 554ad...cde
Gjest Magnifiq Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan kommer de seg inn hvis ikke folk slipper de inn selv? Anonymkode: 554ad...cde De kriminelle? Bare kaster ut et forslag;... Bryter seg inn? alarmfolkene; har nøkkel, eller kode til dør. Endret 31. juli 2016 av Magnifiq
Gjest Magnifiq Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Verisure har også en slik SOS-knapp du kan montere på soverommet, i tillegg til det panelet. Som sender stillealarm.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Hvis man hører at noen bryter seg inn og trykker på alarm knappen; hvor lang tid tar det før hjelpen kommer da? Ringer de først eller kommer de uansett ? Anonymkode: 554ad...cde
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man hører at noen bryter seg inn og trykker på alarm knappen; hvor lang tid tar det før hjelpen kommer da? Ringer de først eller kommer de uansett ? Anonymkode: 554ad...cde Hvis du trykker på "personlig sikkerhetsalarm" skal de rykke ut uansett asap trodde jeg, men jeg aner ikke hvordan det er i praksis. Anonymkode: 81619...588
Gjest Blondie65 Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg har Securitas og er veldig fornøyd med dem. Har også nødknapp og skallsikring. Hvis alarmen går vil de prøve å få tak i meg. Dersom jeg ikke svarer rykker de ut. Veldig greit mot falsk alarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå