AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 I følge noen så ligger noen til seg nye barn ved å smyge seg ut på for deretter å skylde på mange andre for det de selv visst nok har gjort. Hva får mennesker som visst nok er i forhold til å ligge med en ny person, å bli gravid i mens de er i et forhold for deretter å få et nytt barn med denne personen for deretter å hemmeligholde det? Ingen vil jo ha skylden for noe sånt - det er jo helt borti natta. Selv ble jeg helt satt ut av at noen gjør sånt i det hele tatt, men hvordan håndterer man en sånn situasjon når man midt oppi det blir beskyldt for noe helt annet sånn at personene som gjør dette skal gå ut av situasjonen uten at noe har skjedd. Hva slags "mann" finner seg i sånt? Anonymkode: 103e9...7ed
Basilen Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 du blir helt satt ut? Jeg blir helt satt ut over hvor dårlig det er mulig å formulere seg.. 7
Gjest Mibella Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Tenker du å smygknulle en ukjent dame så hun blir med barn? Er det en ny fetish?
makkapakka Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 det finnes noe i butikker og apoteker osv. som heter kondom. Dette er noe du kan tre på tissen din før du skal ha sex og kan beskytte deg for beskyldninger for å sette barn på damer. 2
Fjaselina Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Tenker du at det er nokon av oss som skal forstå spørsmålet? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Dette her skjønte jeg ikke mye av Anonymkode: 5bd90...005 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Det har jeg ikke hørt om. Hvem er disse damene ? er det noe kilder du kan refere til? Anonymkode: a52c7...5cf
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Er du blitt beskyldt for å ligge med andre damer og smelt dem på tjukken mens dama selv har vært utro og blitt gravid med noen andre?? Eller hva er det hi egentlig dreier seg om? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå