Gå til innhold

Ferie problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er på ferie nå og møtte en jente, eller "møtte og møtte" hun dro fra hotellet Idag. Og jeg fikk aldri snakket med henne, hva kan jeg gjøre for finne henne igjen? Kan jeg be resepsjonen om å sende henne en melding ? Eller hva ellers kan jeg gjøre? Sendt av gutt 16-år

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser du liker denne personen og deg er bra, men du må få svar av andre om hva du bør gjøre , jeg er ikke ekspert desverre

Anonymkode: 368e2...f95

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

men du må få svar av andre om hva du bør gjøre , jeg er ikke ekspert desverre

...og da svarer du fordi?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Kristofferkjell skrev:

Hei. Jeg er på ferie nå og møtte en jente, eller "møtte og møtte" hun dro fra hotellet Idag. Og jeg fikk aldri snakket med henne, hva kan jeg gjøre for finne henne igjen? Kan jeg be resepsjonen om å sende henne en melding ? Eller hva ellers kan jeg gjøre? Sendt av gutt 16-år

Sorry, tror nok du bare må glemme denne jenta her gitt...

• Liker 1
Skrevet

Faen då det er  ikke lov be de sende en melding?

Skrevet

Regner med ut ifra det du skriver at du:

1) har vært på samme hotell som ei jente over noen dager/lengre tid, men ikke turt å snakke med henne.

2) Nylig ankommet hotellet og la merke til ei jente som desverre dro før du rakk å ta kontakt. 

Med disse to variantene er det uansett selvsagt ikke lov å få hotellresepsjonen til å ta kontakt med gjester etter at de er dratt på grunn av noe slikt. De har vel heller ikke lov til å gi ut navn uten videre. 

Dessuten er du enten feig (eller svært uheldig) og det hadde blitt creepy uansett. Spesielt siden du ikke har snakket med henne, eller har fått med deg navnet hennes. Du skulle nok tatt sjansen når hun var der. 

Skrevet
6 timer siden, Goldsworthy skrev:

Regner med ut ifra det du skriver at du:

1) har vært på samme hotell som ei jente over noen dager/lengre tid, men ikke turt å snakke med henne.

2) Nylig ankommet hotellet og la merke til ei jente som desverre dro før du rakk å ta kontakt. 

Med disse to variantene er det uansett selvsagt ikke lov å få hotellresepsjonen til å ta kontakt med gjester etter at de er dratt på grunn av noe slikt. De har vel heller ikke lov til å gi ut navn uten videre. 

Dessuten er du enten feig (eller svært uheldig) og det hadde blitt creepy uansett. Spesielt siden du ikke har snakket med henne, eller har fått med deg navnet hennes. Du skulle nok tatt sjansen når hun var der. 

Ja du har nok rett er mange fisk i havet så d får bare være sånn

Skrevet

Altså vi snakka en del med bassenget men fikk aldri med oss navnene er det da lov ? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Kristofferkjell skrev:

Altså vi snakka en del med bassenget men fikk aldri med oss navnene er det da lov ? 

Dere fikk jo ikke snakke? Eller mener du skikkelig snakk , at dere bare har småprata litt sammen om ting?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dere fikk jo ikke snakke? Eller mener du skikkelig snakk , at dere bare har småprata litt sammen om ting?

Ja jeg fikk vite hvor hun var fra å litt sånn og hva hun likte på i fritinden hva kan jeg gjøre med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...