AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har nettopp registrert meg på sukker.no, og begynner å få litt oversikt (selv om det fremdeles er en jungel for meg). En ting jeg ikke klarer å finne ut av er disse varslene jeg får i nettleseren. Det sier "plopp" hver gang noen ser på profilen min eller sender meg melding eller lignende, men det hender ganske ofte at jeg hører et plopp uten at jeg har fått melding eller lignende. Jeg prøvd å sjekke om det er noen som da har markert meg som interessant, men hvis jeg har sjekket dette på riktig måte er det heller ikke det som er grunnen til varselet. Er det noen som vet eller skjønner hva dette varselet kan være? Anonymkode: 2abc0...e73
kgus Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Jeg vet det f.eks. sier "plopp" når noen leser en melding du har sendt, uten at det kommer opp noe annet varsel på det (annet enn at melding blir markert som lest i meldingsvisningen da). Jeg har ikke merket noen andre ting som sier plopp uten et varsel.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 21 minutter siden, kgus skrev: Jeg vet det f.eks. sier "plopp" når noen leser en melding du har sendt, uten at det kommer opp noe annet varsel på det (annet enn at melding blir markert som lest i meldingsvisningen da). Jeg har ikke merket noen andre ting som sier plopp uten et varsel. Ah, kanskje det er det! Takk! Anonymkode: 2abc0...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå