Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske sykt at muslimer okkuperer så godt som hele østkanten, uproduktive som de er. Mange nordmenn pendler i flere timer daglig for å jobbe i Oslo mens folk som lever av andres skattepenger skal bo mest sentralt? Og ha de dyreste boligene? Oslo er dyrest i hele landet og mange nordmenn har ikke råd til å bo der. Men skatten deres skal gå til å betale for at folk som ødelegger velferdsstaten skal få bo midt i smørøyet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye er urettferdig i dette landet. De bor der fordi de søker sine egne istedet for å spre seg og mingle med nordmenn og integrere seg. De foretrekker å omgås sine egne og danne parallellsamfunn.

Anonymkode: 9c76d...f1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Østenkanten? Oslo kommune har i år drevet og kjøpt boliger på Frogner og andre steder på vestkanten til "flyktningene". Oslo kommune har som mål å kjøpe boliger for 800 millioner i år, hovedsaklig på vestkanten. Det er galskap. Flere burde blitt bosatt utenfor Oslo, slik at de som faktisk jobber i Oslo kunne ha råd til å bo der.

Anonymkode: c9bca...7d5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Østenkanten? Oslo kommune har i år drevet og kjøpt boliger på Frogner og andre steder på vestkanten til "flyktningene". Oslo kommune har som mål å kjøpe boliger for 800 millioner i år, hovedsaklig på vestkanten. Det er galskap. Flere burde blitt bosatt utenfor Oslo, slik at de som faktisk jobber i Oslo kunne ha råd til å bo der.

Anonymkode: c9bca...7d5

Neida, la nå regjeringen bruke enda mer penger på å ha alle migrantene bosatt sentralt, da trenger de mer fra nav til forbruk og boligkostnader. Smart tenkt, eller hva?

Anonymkode: 94286...889

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jævla irriterende. Nå er det jo ikke sikkert at de som faktisk passer inn på vestkanten får bodd der, og må ut i groruddalen. 

Anonymkode: 4407f...78a

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, uranus skrev:

Det er ganske sykt at muslimer okkuperer så godt som hele østkanten, uproduktive som de er. Mange nordmenn pendler i flere timer daglig for å jobbe i Oslo mens folk som lever av andres skattepenger skal bo mest sentralt? Og ha de dyreste boligene? Oslo er dyrest i hele landet og mange nordmenn har ikke råd til å bo der. Men skatten deres skal gå til å betale for at folk som ødelegger velferdsstaten skal få bo midt i smørøyet?

Er ikke bare muslimer og utledninger som bor i og rundt Oslo sentrum. Jeg er ikke for massiv asyl- og innvandringspolitikk, men alt det som står her, stemmer rett og slett ikke. Det er nok av etnisk norske som bor i/nære sentrum av Oslo, det er også nok av innvandrere som bor utenfor Oslo sentrum(og tom utenfor Oslo). Dette vet jeg, fordi jeg bor i dette området. 

Anonymkode: bab7e...012

Skrevet

Det her er faktisk sinnsykt irriterende for de av oss som skal inn på boligmarkedet i Oslo.

Norge skal sponse NAVere med å bo i Oslo? Ja, jeg er for at vi tar vare på mennesker i det her landet, men at vi må kjøpe boliger til de i oslo, Frogner?! Ille nok som det er at de okkuperer øst, vil jeg heller det enn at det tar over vest også. er nok av bygder som sliter med fraflytning. Send de dit..

AnonymBruker
Skrevet

Synes innvandrere bør bo andre steder i landet enn akkurat Oslo. At alle bosetter seg i hovedstaden bremser integreringen. Til og med etnisk norske barn i Groruddalen snakker kebabnorsk. Ikke bra. 

Mange jeg kjenner som har vært fantastisk flinke til å tilpasse seg. Lært seg språket, interessert i norsk kultur og til og med fått seg jobb.  Men disse bor i distriktene. Tilstandene i Oslo synes jeg er lite hyggelige.

Bor i Oslo og på bygda, så jeg kan vitne til to vidt forskjellige verdener egentlig ... :P 

Anonymkode: 523b2...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Har sikkert noe med at hvis de bor andre steder blir de sett stygt på, klaget på, og eventuelt så flytter andre fordi de "ødelegger og tar over" nabolaget.

Anonymkode: dac27...73d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sikkert noe med at hvis de bor andre steder blir de sett stygt på, klaget på, og eventuelt så flytter andre fordi de "ødelegger og tar over" nabolaget.

Anonymkode: dac27...73d

Har en helt annet oppfatning. I bygdene får innvandrerne mer oppmerksomhet og blir mer inkludert i lokalsamfunnet. De har også mer interesse av det selv også fordi de er i minoritet. I Oslo og da spessielt østkanten søker de kun hverandre og lever i et parallelsamfunn. 

Anonymkode: 523b2...ac1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...