AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Som privatperson, hvor mye er du villig til å betale for en halv dags (4 timer) workshop? Hva forventer du å få tilbake? Om prisen var satt lavt, ville du tatt innholdet mindre seriøst da? :-) Anonymkode: 9bc70...39c
drikkerbrushverdag Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Det spørs veldig hva som er inkludert i den workshopen, og hvem som holder den. 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Det spørs på kompetansen til kursholder og hvor enkel tilgang det er på andre kursholdere på samme tema. Anonymkode: 9da47...fe4 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 11 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Det spørs veldig hva som er inkludert i den workshopen, og hvem som holder den. Ok, la oss si at det var en som hadde relevant utdanning i forhold til tema, men du hadde aldri hørt om vedkommende, ukjent person for deg. Og la oss si at workshopen bestod av ca 2/3 praksis og 1/3 teori, evt halv om halvt. :-) Anonymkode: 9bc70...39c
drikkerbrushverdag Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, la oss si at det var en som hadde relevant utdanning i forhold til tema, men du hadde aldri hørt om vedkommende, ukjent person for deg. Og la oss si at workshopen bestod av ca 2/3 praksis og 1/3 teori, evt halv om halvt. :-) Anonymkode: 9bc70...39c Hvis det er en halv dag, og det ikke er utstyrskrav (da regner jeg egentlig ikke med leie av lokale) hadde jeg betalt opp mot 500 kroner, men det er selvsagt vanskelig å si på helt generell basis. Tror jeg er litt gjerrig. 1
Mynona Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Det kommer an på hvor lyst jeg har til å gå på den. Om det er noe jeg synes er sånn passe gøy eller skikkelig gøy. Og det kommer nok an på hvilken sjanger det er og. Tror en legge negler-workshop bør ha en annen pris enn en tango-workshop eller en innføring i databaseverktøy-workshop. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 La oss si det er innen helse og selvutvikling. Og workshopen inkluderer en del fysisk aktivitet. Hva ville dere ønsket konkret å få igjen for pengene, om dere fritt kunne velge? :-) Anonymkode: 9bc70...39c
Olaug Olsen Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 hm, jeg ville betalt 800,- minst, og jeg ville forventet å få noe igjen, f.eks et kurshefte, en treningsguide som jeg kunne bruke til senere eller evt. bevertning (lunsj (mat) med mingling og muligheter for nettverksbygging). 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si det er innen helse og selvutvikling. Og workshopen inkluderer en del fysisk aktivitet. Hva ville dere ønsket konkret å få igjen for pengene, om dere fritt kunne velge? :-) Anonymkode: 9bc70...39c I det noen nevner "selvutvikling" faller betalingsviljen min til omtrent null. Kan finne bedre ræl gratis på nett. Anonymkode: 9da47...fe4 14
Fjaselina Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: I det noen nevner "selvutvikling" faller betalingsviljen min til omtrent null. Kan finne bedre ræl gratis på nett. Anonymkode: 9da47...fe4 Hehe, eg er litt på same tanke her. 500 er ok for noko som eg opplever som interessant og nyttig. Sjølvutvikling? 100 kr.... 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det noen nevner "selvutvikling" faller betalingsviljen min til omtrent null. Kan finne bedre ræl gratis på nett. Anonymkode: 9da47...fe4 Hahaha, egentlig veldig enig med deg, får litt makk i munnen av ordet selvutvikling, kanskje jeg skal bruke "selvinnvikling" i stedet :-P Eller ingen av delene, bruke mer jordnære ord. :-) Anonymkode: 9bc70...39c
Olaug Olsen Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 hm ja, selvutvikling kan være en god ting, men om man ønsker å være healer, bør man ikke ta mer enn hva man såvidt trenger for å overleve, eller aller helst gi kunnskapen bort gratis. Jeg er selv healer, og har aldri tatt penger for det jeg har å gi, da jeg føler det ville begrenset selve kraften. Den beste selvutviklingsboken jeg kan tenke meg er denne: http://nydalenbokstue.no/produkt/selvutvikling/yoga-swami-shivapremananda Den koster lite, og gir god avkastning hvis man orker jobbe litt.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, Olaug Olsen skrev: hm ja, selvutvikling kan være en god ting, men om man ønsker å være healer, bør man ikke ta mer enn hva man såvidt trenger for å overleve, eller aller helst gi kunnskapen bort gratis. Jeg er selv healer, og har aldri tatt penger for det jeg har å gi, da jeg føler det ville begrenset selve kraften. Den beste selvutviklingsboken jeg kan tenke meg er denne: http://nydalenbokstue.no/produkt/selvutvikling/yoga-swami-shivapremananda Den koster lite, og gir god avkastning hvis man orker jobbe litt. Her må jeg si meg grunnleggende uenig med deg. Forøvrig, det er ikke healing jeg eventuelt skal inn i, det er praktisk, jordnært og anvendelig helhetlig helse. Du kan ta akkurat det du vil for dine healing-tjenester. Du bestemmer selv, det er ingenting du "bør" annet enn hva du selv legger på deg. Om du fullt og helt står for det du gjør og folk får noe ut av det, så kjenn din verdi og ståd for det. Ydmykhet er ingenting annet enn fordekt underdanighet. Om du er seriøs healer, så er det ingen, absolutt ingen, verken deg selv, bransjen, eller dine kunder, som tjener på at du undergraver det du holder på med. Kjenn din verdi, du er ikke et bedre menneske ved å ikke ta imot, det er nok til alle. De som kommer til deg gjør det frivillig, lær deg å ta imot. Anonymkode: 9bc70...39c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting Anonymkode: c9c2c...d46 Så hvis du kommer over et kurs du har lyst til å ta, så forventer du at det er gratis? Er du like begeistret for å jobbe gratis selv? :-) Anonymkode: 9bc70...39c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 Forresten, dere som skriver at interessen er lik null når ordet "selvutvikling" dukker opp, jeg vil veldig gjerne høre hvorfor! Hva forbinder dere det med, hva er det dere ser for dere at det er? :-) Veldig nysgjerrig, gjerne fortell og beskriv hva dere forventer det ville ha vært. Anonymkode: 9bc70...39c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 Ingen...? :-) Var jo nå det begynnte å bli interessant dette her! Anonymkode: 9bc70...39c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #18 Skrevet 31. juli 2016 Hvis det er et kurs som er relevant for jobben forventer jeg at de dekker det. Har aldri betalt noe for en "workshop". Hadde jobben min tilbudt meg kurs i "selvutvikling", hadde jeg nok vurdert å bli "syk" den dagen Ren svada, det blir som om en ateist skulle betalt for bibelskole. Anonymkode: b569c...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #19 Skrevet 31. juli 2016 Ser den :-) Jeg tenker at dette ikke er aktuelt for arbeidsplasser, så sånn sett utelukker jeg det scenarioet. Dette vil være kurs/workshop for privatpersoner som selv er interessert og motivert så klart, ellers er det ikke noe poeng. Anonymkode: 9bc70...39c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #20 Skrevet 31. juli 2016 Finnes jo sikkert de som er interessert, folk betaler jo for spåkoner på nett, for å si det sånn... Anonymkode: b569c...cc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå