Gå til innhold

Treningssenter - pris og treningsfrekvens

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betaler du for treningssenter per måned, og hvor ofte trener du der? 

Selv betaler jeg 400 kr per måned, og trener ca. 3 ganger i uka (maks 4). Lurer på om dette kanskje ikke er verdt prisen? Har enda et treningssenter i nærheten som koster 300 kr per måned, men her har de ikke gruppetimer, noe som jeg bruker minst to ganger per uke og er "avhengig" av. 

Hva er egentlig vanlig? Er det bortkastet å betale så mye som 400 kr når man trener i snitt tre ganger per uke? 

Anonymkode: 9220c...3b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trener på to forskjellige senter. Betaler 399 på det ene og 450 på det andre. Trener 6 dager i uka. Det er to heelt ulike senter. 

Anonymkode: 0f072...bca

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener på to forskjellige senter. Betaler 399 på det ene og 450 på det andre. Trener 6 dager i uka. Det er to heelt ulike senter. 

Anonymkode: 0f072...bca

Okei :) Da blir det jo litt det samme som meg da, siden du trener dobbelt så mange ganger, men også betaler ca. dobbelt så mye. Synes du det er verdt å betale 850 kr for å trene 6 ganger i uka? 

Anonymkode: 9220c...3b6

Skrevet

490 kr , 4-6 ganger i uka :) 

AnonymBruker
Skrevet

239,- trener i gjennomsnitt 4/uke. Ikke gruppetimer

Anonymkode: 9b90b...2d6

AnonymBruker
Skrevet

249,. Trener sånn 3 til 4 ganger i uka. Uten gruppetimer, skal jeg ha med så er det 299. 

Anonymkode: bbcde...59f

Skrevet

For min del har ikke det noe å si hvor ofte jeg trener, men hva jeg får ut av det, så hva får du ut av det egentlig?

Er det du som lagde samme tråd om akkurat det samme for en stund tilbake? :klo:

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Betaler 399,- og trener hver dag :)

Skrevet

Akkurat meldt meg inn på Kick, betaler 200 i måneden og har planlagt minst to ganger i uka. Gleder meg til å begynne!

Har familierabatt siden gamlefar går der og vi bor i samme leilighet. :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...