Gå til innhold

Kunne du datet/vært sammen med ei gravid jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 92e91...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uaktuelt.

Det å skulle være med på hele graviditetsprosessen og fødsel når jeg vet at det ikke er mitt barn? Nu-uh.

• Liker 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fordi hun er gravid. 

Anonymkode: 8fac4...802

• Liker 3
Skrevet

Fullstendig uaktuelt. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men...selvfølgelig! ☺

Skrevet

Oppskriften på white-trash par?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei nei. Det hadde vært helt uaktuelt. 

Hadde tenkt tanken på at hun var en kvinne som ligger rundt og føder barn i hytt og pine.

Anonymkode: 7ff0d...17b

• Liker 1
Skrevet

nei

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, auto skrev:

Oppskriften på white-trash par?

Hva er white trash ved å date en gravid dame?

Hvor gammel må barnet være før det er greit? Eller skal single mødre for alltid forbli single?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Njet.

Anonymkode: 9640e...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden!!!! 

Anonymkode: 7a3df...dde

Skrevet

Er riktignok heterofil dame, men antar det blir litt det samme som å skulle være sammen med en blivende far, og nei. Det ville jeg ikke. En ting er at babyen i seg selv ikke nødvendigvis er en hindring, men å bli sammen med noen som har en enorm forandring på vei i livet sitt, der den både skal bli kjent med babyen, seg selv som forelder og å få til et fungerende samarbeid med den andre forelderen hadde ikke vært aktuelt. Om graviditeten er et resultat av et forhold blir det enda mer komplisert å være "tredjepart", for da er det kort tid siden det var noen andre inne i bildet og de to forhåpentligvis hadde stor tro på forholdet. Det betyr samarbeidet mellom de to kan bli veldig konfliktfylt, eller at det dukker opp uavklarte ting i forholdet mellom de to hele tiden. For meg blir det rett og slett alt for mye bagasje med en baby på vei, eller som nylig har kommet, samtidig som jeg hadde tenkt at mannen hadde hatt behov for "space" for å finne ut av ting.

• Liker 4
Skrevet

Ja det ville jeg. Gravide damer er dødskåte, og gravide jenter er dødsfine (dette baserer jeg nesten utelukkende på at jeg har vært flittig leser av Rannveig sin blogg). Dessuten kan de fleste jenter som er gravide ikke bli gravid mens de er gravid.

Litt usikker på hva jeg ville gjort når hun sluttet å være gravid da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Uaktuelt.

Det å skulle være med på hele graviditetsprosessen og fødsel når jeg vet at det ikke er mitt barn? Nu-uh.

Enig.

Anonymkode: c1a32...946

Skrevet

Nei. Jeg ønsker ikke barn, så det er uaktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min kjæreste når jeg var 6 mnd. På vei. Vi er sammen den dag i dag, 4 år etter. Noen menn syntes ikke det gjør noe :) 

Anonymkode: 0223a...f6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så en høygravid dame på tinder. 

Da er du faen meg ikke god. 

Anonymkode: 8fac4...802

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...