Guri94 Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei! Jeg er ny her på forumet. Jeg har PCOS og vi har prøvd nå i en 4 måneder å bli gravid. Tok ut hormonspiralen da, og har ikke hatt menstruasjon siden - så syklusen min vet jeg ikke. I de siste 3 ukene har jeg hatt følgende symptomer: - kvalme, svimmel, humørsvingninger, stikking nederst i magen, eggstokkene og i livmoren, ømme brystvorter, murringer i korsryggen, tisser oftere enn vanlig og lysebrun utflod i en uke. Har tatt tre graviditetstester som alle har vist svakt positiv. Strekene er like tykke som teststreken og har en svak blå farge. De to første testene tok jeg for en uke siden, og den siste testen tok jeg idag. Kan dere hjelpe med å se om dette er kun ønsketenkning eller om jeg kan tolke dette som et positivt resultat? Synes også det er merkelig at strekene ikke blir sterkere, men at symptomene vedvarer.
pukka Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Tester du med CB plus? Mange erfarer å få falske positive med disse testene dessverre, også med blå farge. Jeg ville kjøpt en annen type test og testet med morgenurin 1
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, pukka skrev: Tester du med CB plus? Mange erfarer å få falske positive med disse testene dessverre, også med blå farge. Jeg ville kjøpt en annen type test og testet med morgenurin Ja, er CB plus.. Her er bilde: http://tinypic.com/r/wgtitl/9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Disse symptomene dine er kroppen som prøver å normalisere seg etter hormonspiralen. Du er sannsynligvis ikke gravid. Anonymkode: 82807...7de 2
pukka Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Ser streken, men ville som sagt testet med et annet merke. Den burde nok også blitt mye sterkere om du også hadde samme resultat for en uke siden 1
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse symptomene dine er kroppen som prøver å normalisere seg etter hormonspiralen. Du er sannsynligvis ikke gravid. Anonymkode: 82807...7de Ja det kan være en mulighet 😊 Men blir det da utslag på graviditetstesten?
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2016 (endret) 19 minutter siden, pukka skrev: Ser streken, men ville som sagt testet med et annet merke. Den burde nok også blitt mye sterkere om du også hadde samme resultat for en uke siden Ja ser en svak strek jeg også, men får prøve å teste etter noen dager og med et annet merke for å se hva den viser. Blir bare så usikker og utålmodig. Endret 31. juli 2016 av Guri94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Jeg tror ikke du er gravid egentlig, siden streken burde ha blitt tydelig om du fikk svakt positivt utslag for en uke siden. Og brun utflod er ikke tegn på graviditet. Brun utflod er jo i grunnen blod..Men du kan jo prøve å bytte test og ta en ny. Anonymkode: 30252...9df
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Test med en annen test enn cb+ sier jeg også. Ser ut som at alle de testene gir positiv. Anonymkode: 5e07d...7bf
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 9 minutter siden, Guri94 skrev: Ja det kan være en mulighet 😊 Men blir det da utslag på graviditetstesten? Jeg fikk strek på en sånn test og tok helt av fordi jeg trodde det endelig hadde klaffet, men neida Kjøp en digital. Anonymkode: 82807...7de
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du er gravid egentlig, siden streken burde ha blitt tydelig om du fikk svakt positivt utslag for en uke siden. Og brun utflod er ikke tegn på graviditet. Brun utflod er jo i grunnen blod..Men du kan jo prøve å bytte test og ta en ny. Anonymkode: 30252...9df Ja, det jeg også tror. Men at den gir svakt positivt, med masse stikking i livmoren og en utholdelig kvalme, forvirrer meg. Men må vell bare være tålmodig å teste til uken som kommer 😊
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Test med en annen test enn cb+ sier jeg også. Ser ut som at alle de testene gir positiv. Anonymkode: 5e07d...7bf Jeg får gjøre det til uka, å se hvilket resultat jeg da får 😊
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk strek på en sånn test og tok helt av fordi jeg trodde det endelig hadde klaffet, men neida Kjøp en digital. Anonymkode: 82807...7de Skjønner veldig godt hva du mener. Ble veldig glad jeg også, men samtidig veldig usikker da vi bare har prøvd i 4 måneder og jeg samtidig har PCOS. Men jeg får kjøpe en digital til uka, å håper da jeg får et endelig svar 😊
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du er gravid egentlig, siden streken burde ha blitt tydelig om du fikk svakt positivt utslag for en uke siden. Og brun utflod er ikke tegn på graviditet. Brun utflod er jo i grunnen blod..Men du kan jo prøve å bytte test og ta en ny. Anonymkode: 30252...9df Jeg har hatt brunlig utflod i alle mine 3 gravititeter i starten! Anonymkode: 39427...713
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt brunlig utflod i alle mine 3 gravititeter i starten! Anonymkode: 39427...713 Var dette før eller etter positiv graviditetstest? 😊
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 40 minutter siden, Guri94 skrev: Var dette før eller etter positiv graviditetstest? 😊 Etter☺️ Anonymkode: 39427...713
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #17 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter☺️ Anonymkode: 39427...713 Okei 😊 Hvor leng hadde du dette? Vet du om en blodprøve hos legen kan hjelpe meg å slå fast en eventuell graviditet når jeg har en svak positiv test, eller er det tidlig enda? 😊
Gjest Chroma Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Testen ser jo svak positiv ut, ja. Krysser fingrene for deg!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 21 timer siden, Guri94 skrev: Hei! Jeg er ny her på forumet. Jeg har PCOS og vi har prøvd nå i en 4 måneder å bli gravid. Tok ut hormonspiralen da, og har ikke hatt menstruasjon siden - så syklusen min vet jeg ikke. I de siste 3 ukene har jeg hatt følgende symptomer: - kvalme, svimmel, humørsvingninger, stikking nederst i magen, eggstokkene og i livmoren, ømme brystvorter, murringer i korsryggen, tisser oftere enn vanlig og lysebrun utflod i en uke. Har tatt tre graviditetstester som alle har vist svakt positiv. Strekene er like tykke som teststreken og har en svak blå farge. De to første testene tok jeg for en uke siden, og den siste testen tok jeg idag. Kan dere hjelpe med å se om dette er kun ønsketenkning eller om jeg kan tolke dette som et positivt resultat? Synes også det er merkelig at strekene ikke blir sterkere, men at symptomene vedvarer. Gå til legen du og forklar symptomene og de positive testene, så tar de urinprøve der og sjekker med en skikkelig stiks pluss de tar blodprøve, om hcg er positiv, er du nok gravid Anonymkode: 472cc...c63
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #20 Skrevet 1. august 2016 13 timer siden, Guri94 skrev: Okei 😊 Hvor leng hadde du dette? Vet du om en blodprøve hos legen kan hjelpe meg å slå fast en eventuell graviditet når jeg har en svak positiv test, eller er det tidlig enda? 😊 Det husker jeg ikke, men det gjorde meg urolig så fikk ul tidlig. Jeg mistet første i en ma i uke 13, da var det likt som de 3 andre graviditetene me tanke på brunlig utflod. Anonymkode: 39427...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå