Guri94 Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei! Jeg er ny her på forumet. Jeg har PCOS og vi har prøvd nå i en 4 måneder å bli gravid. Tok ut hormonspiralen da, og har ikke hatt menstruasjon siden - så syklusen min vet jeg ikke. I de siste 3 ukene har jeg hatt følgende symptomer: - kvalme, svimmel, humørsvingninger, stikking nederst i magen, eggstokkene og i livmoren, ømme brystvorter, murringer i korsryggen, tisser oftere enn vanlig og lysebrun utflod i en uke. Har tatt tre graviditetstester som alle har vist svakt positiv. Strekene er like tykke som teststreken og har en svak blå farge. De to første testene tok jeg for en uke siden, og den siste testen tok jeg idag. Kan dere hjelpe med å se om dette er kun ønsketenkning eller om jeg kan tolke dette som et positivt resultat? Synes også det er merkelig at strekene ikke blir sterkere, men at symptomene vedvarer.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Den er positiv den selv om streken er svak. Gratulerer så mye😀 når har du ikm? Anonymkode: 87e92...b25
Guri94 Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er positiv den selv om streken er svak. Gratulerer så mye😀 når har du ikm? Anonymkode: 87e92...b25 Ja, jeg synes også den ser positiv ut, men tørr ikke å stole helt på den, da den ikke har blitt tydeligere på ei uke 😔 Som sagt, så vet jeg ikke når ikm er, da jeg ikke har hatt menstrasjon siden jeg har tatt ut hormonspiral for 4 måneder siden og har PCOS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå