Thorn Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #21 Skrevet 31. juli 2016 19 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Skal du ha bokskap? Det har en del å si for hvor mye du må drasse med deg. Jeg har alltid hatt enten skap eller lesesalsplass (master), og jobber kun på skolen, så har ikke trengt å ha med meg så mange bøker utenom akkurat mellom forelesninger. For meg har 20L vært nok til ei skrivebok, ei kladdebok eller to, vannflaske, kaffekopp, tynn datamaskin, lader + mat. Nei, kommer ikke til å ha bokskap, så bøkene må være med frem og tilbake. Antar jeg - har aldri hatt fag med gruppearbeid, men det er vel gjerne arbeid med oppgaver etc hvor bøkene trengs? Jeg leser ellers hjemme, så har ikke hatt behov for å ta bøkene med til forelesningene.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #22 Skrevet 31. juli 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bokstativ har du? Jeg er på utkikk etter dette, men jeg får så få treff når jeg søker. Anonymkode: b6f37...cab Har en eldre versjon av dette https://www.emo.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=767604&loc=subgroup Anonymkode: 36172...833
Thorn Skrevet 1. august 2016 Forfatter #23 Skrevet 1. august 2016 Takker for alle tips! Og særlig til deg som nevnte Osprey, som ble det jeg endte opp med etter først noen timers sondering på nett i går og så noen timers sondering i butikk i dag Nå håper jeg at det faktisk blir behov for å ta bøkene med frem og tilbake, slik at jeg får brukt sekken!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #24 Skrevet 2. august 2016 Hvilken kjøpte du? Anonymkode: 51f5a...396
Thorn Skrevet 2. august 2016 Forfatter #25 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kjøpte du? Anonymkode: 51f5a...396 Osprey Nova 33 liter. Den hadde alt jeg ville ha bortsett fra integrert regntrekk, men det kjøper jeg bare utenom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå