Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Skal du ha bokskap? Det har en del å si for hvor mye du må drasse med deg. Jeg har alltid hatt enten skap eller lesesalsplass (master), og jobber kun på skolen, så har ikke trengt å ha med meg så mange bøker utenom akkurat mellom forelesninger. For meg har 20L vært nok til ei skrivebok, ei kladdebok eller to, vannflaske, kaffekopp, tynn datamaskin, lader + mat. 

Nei, kommer ikke til å ha bokskap, så bøkene må være med frem og tilbake. Antar jeg - har aldri hatt fag med gruppearbeid, men det er vel gjerne arbeid med oppgaver etc hvor bøkene trengs? Jeg leser ellers hjemme, så har ikke hatt behov for å ta bøkene med til forelesningene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for alle tips! Og særlig til deg som nevnte Osprey, som ble det jeg endte opp med etter først noen timers sondering på nett i går og så noen timers sondering i butikk i dag:) Nå håper jeg at det faktisk blir behov for å ta bøkene med frem og tilbake, slik at jeg får brukt sekken! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kjøpte du?

Anonymkode: 51f5a...396

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kjøpte du?

Anonymkode: 51f5a...396

Osprey Nova 33 liter. Den hadde alt jeg ville ha bortsett fra integrert regntrekk, men det kjøper jeg bare utenom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...