AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei! I går drakk jeg alt for mye og sendte ut så merkelige meldinger og snapper til forskjellige folk. Jeg hadde avtalt å møte en fyr jeg er interessert i, men når han ikke svarte fort nok så sendte jeg han masse meldinger og ringte han flere ganger. Dagen etter sendte jeg melding om at jeg jeg beklagde for alle meldingene jeg sendte og at jeg ikke husket alt jeg skrev. Han har sett meldingen, men ikke svart.. Husker virkelig ikke alt jeg har skrevet eller hva han svarte, men forstår at jeg sannsynligvis har skremt han helt vekk. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Forstår at det sikkert ikke kommer til å bli noe mer mellom oss nå, men vil jo ikke han skal være redd meg! Blir bare så forferdelig flau over meg selv! Har noen også råd om hva som hjelper mot fylleangst? Vett hvert fall at jeg skal ikke drikke så mye igjen. Helst kom med ordentlige råd og ikke dømmende kommentarer. Har allerede nok fylleangst Anonymkode: d468d...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Vel, trøsten er at de fleste av oss har vært der til en viss grad. Ser ingen grunn til at han skal være "redd" deg. Bare slett nummeret og gå videre. Anonymkode: 38170...ffb 7
exictence Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Du skal ikke gjøre mer nå. Du har sendt en melding at du beklaget. La han svare på det og gi ham tid. Hvis han ikke svarer så er det ganske dårlig gjort av ham. Alle fortjener et svar. Du får det nok. Men ikke gjør noe mer nå når du klart har "kastet ballen over til han" og det er hans tur. Råd mot fylleangst er selvsagt å la være å drikke så mye. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Har gjort dette selv jeg, flaut er det. Men ikke så mye å gjøre med det. Bare la ham være og se hva som skjer. Han tar sikkert kontakt igjen. Anonymkode: 6b994...15f 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Nei det er ingen krise, og noe mange har gjort før deg og det kommer til å skje igjen. Jeg gjorde det selv med min nåværende mann og det endte bra til slutt. Var litt vakling i startfasen vår.. Mye preges av følelser i den perioden man er forelsket/betatt av noen, og det kan føre til avgjørelser man ellers aldri ville tenkt tanken på å gjøre en gang. Så ikke tenk på det. Er jo egentlig ikke annet enn en kjærlighetserklæring tør jeg påstå. Om noe, i en litt spesiell form. Og i fylla blir man jo mye mer emosjonell. Er jo av barn og fulle folk man får høre sannheten Er det ikke noe som heter det? Er nok ikke en avgjørende faktor hvis han liker deg. For her sitter vi i dag, gift, med en adoptivsønn og nå ER jeg gravid! Anonymkode: 2e33d...a76 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Tusen takk for råd! Jeg er bare så utrolig flau at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å komme over flauheten? Anonymkode: d468d...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 6 timer siden, exictence skrev: Du skal ikke gjøre mer nå. Du har sendt en melding at du beklaget. La han svare på det og gi ham tid. Hvis han ikke svarer så er det ganske dårlig gjort av ham. Alle fortjener et svar. Du får det nok. Men ikke gjør noe mer nå når du klart har "kastet ballen over til han" og det er hans tur. Råd mot fylleangst er selvsagt å la være å drikke så mye. Det at han ikke er svar er svar nok. Han har inntrykk at dette er en masete drama queen, har full forståelse for at han ikke vil deale med det ved å svare, akkurat som er skjønner at når jeg har gjort at det guttene og jentene velger i å svare, og jeg har gjort det samme med andre som har gjort det mot meg. Man må ikke forklarer alltid at man ikke vil ha kontakt, og dette er ett tilfellle det ikke er nødvendig. Anonymkode: 35128...e8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det at han ikke er svar er svar nok. Han har inntrykk at dette er en masete drama queen, har full forståelse for at han ikke vil deale med det ved å svare, akkurat som er skjønner at når jeg har gjort at det guttene og jentene velger i å svare, og jeg har gjort det samme med andre som har gjort det mot meg. Man må ikke forklarer alltid at man ikke vil ha kontakt, og dette er ett tilfellle det ikke er nødvendig. Anonymkode: 35128...e8f "ikke Anonymkode: 35128...e8f
waco Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! I går drakk jeg alt for mye og sendte ut så merkelige meldinger og snapper til forskjellige folk. Jeg hadde avtalt å møte en fyr jeg er interessert i, men når han ikke svarte fort nok så sendte jeg han masse meldinger og ringte han flere ganger. Dagen etter sendte jeg melding om at jeg jeg beklagde for alle meldingene jeg sendte og at jeg ikke husket alt jeg skrev. Han har sett meldingen, men ikke svart.. Husker virkelig ikke alt jeg har skrevet eller hva han svarte, men forstår at jeg sannsynligvis har skremt han helt vekk. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Forstår at det sikkert ikke kommer til å bli noe mer mellom oss nå, men vil jo ikke han skal være redd meg! Blir bare så forferdelig flau over meg selv! Har noen også råd om hva som hjelper mot fylleangst? Vett hvert fall at jeg skal ikke drikke så mye igjen. Helst kom med ordentlige råd og ikke dømmende kommentarer. Har allerede nok fylleangst Anonymkode: d468d...8ec Det du kan spørre deg selv om - er dette behovet du har for å ikke begrense seg når det kommer til alkoholinntak? Hvorfor du å være bajas under fylla er jo noe du må spørre deg selv om. Og hvorfor kommer ikke denne veldig destruktive atferden frem når jeg er edru? Hva er det fylla slipper ut hos meg som er så masete hos andre personer? Hvorfor klarer jeg ikke å begrense meg? Slike spørsmål er viktig å stille seg selv en gang iblant når det er litt tid for refleksjon.
exictence Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at han ikke er svar er svar nok. Han har inntrykk at dette er en masete drama queen, har full forståelse for at han ikke vil deale med det ved å svare, akkurat som er skjønner at når jeg har gjort at det guttene og jentene velger i å svare, og jeg har gjort det samme med andre som har gjort det mot meg. Man må ikke forklarer alltid at man ikke vil ha kontakt, og dette er ett tilfellle det ikke er nødvendig. Anonymkode: 35128...e8f Jeg mener at man skal gi et svar. Ikke gjenta og gjenta hvis det er en som spør og maser når man har sagt at man vil ikke ha mer kontakt. Men 1 svar bør alle kunne gi.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, exictence skrev: Jeg mener at man skal gi et svar. Ikke gjenta og gjenta hvis det er en som spør og maser når man har sagt at man vil ikke ha mer kontakt. Men 1 svar bør alle kunne gi. Da får vi være enig om å være uenig. Jeg tar ett ikke svar til å være svar nok for meg. Anonymkode: 35128...e8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at han ikke er svar er svar nok. Han har inntrykk at dette er en masete drama queen, har full forståelse for at han ikke vil deale med det ved å svare, akkurat som jeg skjønner at når jeg har gjort det samme at det guttene og jentene velger i å ikke svare meg, og jeg har gjort det samme med andre som har gjort det mot meg. Man må ikke forklarer alltid at man ikke vil ha kontakt, og dette er ett tilfellle det ikke er nødvendig. Anonymkode: 35128...e8f Anonymkode: 35128...e8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 Som jeg skrev i innlegget så regnet jeg ikke akkurat med at han vil ha kontakt nå. Er bare redd for at han tror jeg er stalker eller er redd meg. Jeg hadde selv blitt ganske skremt om noen gjorde det der mot meg i fylla. Men jeg synes at han kunne svart på meldingen jeg skrev der jeg beklagde meg slik at hadde visst at alt er greit. Jeg tør hvertfall aldri kontakte han igjen! Er bare så utrolig flau over meg selv, hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen? Anonymkode: d468d...8ec
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev i innlegget så regnet jeg ikke akkurat med at han vil ha kontakt nå. Er bare redd for at han tror jeg er stalker eller er redd meg. Jeg hadde selv blitt ganske skremt om noen gjorde det der mot meg i fylla. Men jeg synes at han kunne svart på meldingen jeg skrev der jeg beklagde meg slik at hadde visst at alt er greit. Jeg tør hvertfall aldri kontakte han igjen! Er bare så utrolig flau over meg selv, hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen? Anonymkode: d468d...8ec Er vel egentlig enkle matte dette her vel? Han svarer ikke fordi han ikke vil oppmuntre deg, på noen som helst måte. Move on, følesen går bort etter tid, vi alle har vært der Anonymkode: 35128...e8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev i innlegget så regnet jeg ikke akkurat med at han vil ha kontakt nå. Er bare redd for at han tror jeg er stalker eller er redd meg. Jeg hadde selv blitt ganske skremt om noen gjorde det der mot meg i fylla. Men jeg synes at han kunne svart på meldingen jeg skrev der jeg beklagde meg slik at hadde visst at alt er greit. Jeg tør hvertfall aldri kontakte han igjen! Er bare så utrolig flau over meg selv, hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen? Anonymkode: d468d...8ec Da er han lett skremt. Jeg har gjort verre ting (altså, jeg spydde utover hele senga til han jeg liker her om dagen, på date nr. 2. JEG DØR ENDA) Vi har alle driti oss ut i fylla, det hører liksom livet til. Gi det litt tid, så glemmer du det :-) Anonymkode: 7d18e...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 Det er ikke alle som er så begeistret for slik oppførsel. Klart, det kan hende at dette er en sjeldenhet for deg, men det har han ingen forutsetninger for å vite. Dersom en mann hadde oppført seg på den måten mot meg hadde jeg nok gått videre med mitt. Ettersom han ikke har svart enda kan du holde fast på at han ikke er interessert, så kan du heller bli positivt overrasket dersom det skulle vise seg at han er det likevel. Alle gjør pinlige ting i livet. Med tiden er det ikke noe du kommer til å tenke over spesielt mye, men det kommer nok til å hjemsøke deg i de sene nattetimene du ikke klarer å sove og hjernen din bestemmer seg for å mimre. Det du kan gjøre akkurat nå er å få tankene på noe annet. Det gjør jeg når jeg gjør noe pinlig. Jeg pleier blant annet å spille. Anonymkode: e79e9...b3d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 Gi dere a folkens! Folk tilgir vold, utroskap, psykisk mishandling osv, osv. Dette er jo et kompliment til vedkommende. Make love not war. Det er større problemer som er viktigere her i verden! Anonymkode: 2e33d...a76 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Den 7/31/2016 at 17.58, AnonymBruker skrev: Tusen takk for råd! Jeg er bare så utrolig flau at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å komme over flauheten? Anonymkode: d468d...8ec Ring Petter Northug Anonymkode: 2e33d...a76
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Haha, følern TS! Har også gjort sånne dusteting, men det meste kan jeg se tilbake på å le av nå. Bare finn på noe gøy å gjøre og etter noen dager føles det bedre. Kan fortelle om da jeg gikk ut med en jeg crusha så sjukt på ei stund. Vi så kino, dro ut etterpå og hadde det fiiint, med en god balanse mellom brisen og full - det var bare kjempekoselig. Så ble jeg invitert på nasj hos han (tomannsnasj selvfølgelig). Var smånervøs, fikk servert rødvin, ble skamfull sølte rødvin på teppet hans og ble høylytt og brautende. Han så ikke helt sjarmen i det da, men vi har fortsatt kontinuerlig kontakt og er gode venner nå Anonymkode: 20e7d...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå