AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har trent hele livet, og har derfor et godt treningsgrunnlag. De siste årene har jeg jogget ca. 3-4 ganger i uka, og trent styrke 2-3 ganger i uka (noen ganger på samme dag). Jeg ELSKER trening og bevegelse, og mitt eneste mål er derfor å kose meg og ha det gøy med treningen, ikke å bli sterkest mulig eller løpe fortest etc. Jeg trener ikke hardt slik at jeg synes det er et slit, men slik at jeg får god-følelsen og overskudd. Nå ønsker jeg å trene omtrent hver dag, men selvfølgelig ha en hviledag innimellom hvis jeg føler for det. Noen som har tips til hvordan jeg bør legge opp dette? Anonymkode: 6e219...3d0
linsejesus Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå ønsker jeg å trene omtrent hver dag, men selvfølgelig ha en hviledag innimellom hvis jeg føler for det. Noen som har tips til hvordan jeg bør legge opp dette? Anonymkode: 6e219...3d0 Jeg tror du har svaret selv der. Når du har gjort dette i alle år kjenner du nok kroppen din godt nok til å merke når du trenger å ta en pause. Ta det på følelsen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå