AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Var på et arrangement utenbys forrige helg, og traff en mann der som det klikket ganske fort med første dagen. De vi bodde hos kjente ham fra før, og vi har mange felles venner. Han var veldig "på" og det endte nå opp med at vi tilbrakte hele helgen sammen. Komplimentene haglet, men jeg er ikke så flink å ta til meg slike, så de ble for det meste ledd bort. Allerede fredagen insisterte han på å legge meg til på facebook og søndagen var det masse klemming og smasking før vi dro hver til vårt. Mandag sendte jeg ham en melding på facebook, og spurte om han ville komme hit en helg, men da var han rimelig lunken. "Har vært der mange ganger på jobb" var liksom svaret. Spurte om han hadde begynt å spille kostbar, ja, det var noe nytt han skulle prøve på, svarte han med diverse smilefjes. Siden har jeg prøvd å dra i gang en samtale et par ganger ved å sende en link til noe vi begge har til felles (sære felles interesser), og fredag spurte jeg om han hadde snapchat. Det har han ikke engang giddet å svare på. Jeg kjenner jeg blir irritert og egentlig har lyst til å bare slette hele fyren igjen, overdriver jeg da? Han SER ikke ut som en player, er i 30-årene, og har to barn, om det har noe å si Anonymkode: ec0e5...901
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Høres mest ut som han ikke er interessert. Han var veldig på med deg fordi han ville ha sex og mistet interessen etterpå. Bare måten han svarer deg på er ganske avvisende og frekk. For din egen selvrespekt sin skyld,ikke kontakt han mer! Jeg har selv vært borti sånne menn og man føler seg dritt etterpå,men er jo han som er dust her. Jeg hadde faktisk sletta han fra facebook.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Hadde dere sex? Jepp. Men det var også mye kos og spooning alene. og offentlig affeksjon sammen med folk. Anonymkode: ec0e5...901
FayFerner Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Hvis han prøver å spille kostbar, så er det i så fall ikke på en veldig sjarmerende måte. Her hadde jeg fått litt bange anelser, ja. Eller "litt" var et ganske stort understatement! 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Han var bare interessert i en flørt der og da, ikke noe mer. Du virker også veldig ivrig, jeg hadde fått panikk hvis noen hadde holdt på sånn med meg. Der møttes fredag, det ble klinings og så allerede mandagen inviterer du han til å komme til deg en helg? Hva skjedde med å se det an, prate om vanlige ting over en liten periode og så invitere han? Uansett er det kjørt med han fyren der, men neste gang må du roe deg litt ned. Anonymkode: a6833...6d5 3
Silfen Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Men det var også mye kos og spooning alene. og offentlig affeksjon sammen med folk. Anonymkode: ec0e5...901 Helgeflørt By gones. Move on. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var bare interessert i en flørt der og da, ikke noe mer. Du virker også veldig ivrig, jeg hadde fått panikk hvis noen hadde holdt på sånn med meg. Der møttes fredag, det ble klinings og så allerede mandagen inviterer du han til å komme til deg en helg? Hva skjedde med å se det an, prate om vanlige ting over en liten periode og så invitere han? Uansett er det kjørt med han fyren der, men neste gang må du roe deg litt ned. Anonymkode: a6833...6d5 Så ivrig han var der og da, mens jeg var festbrems så syntes jeg nå det var helt innafor å spørre rett ut og ikke drive og danse rundt grøten i ukesvis. Er jo ikke akkurat som jeg spurte om vi skulle gifte oss, heller 😜, og noe slikt så jeg nå egentlig ikke for meg uansett heller pga jobb og avstand og sånn. Men litt helgemoro kunne jeg gjerne vært med på! Anonymkode: ec0e5...901
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på et arrangement utenbys forrige helg, og traff en mann der som det klikket ganske fort med første dagen. De vi bodde hos kjente ham fra før, og vi har mange felles venner. Han var veldig "på" og det endte nå opp med at vi tilbrakte hele helgen sammen. Komplimentene haglet, men jeg er ikke så flink å ta til meg slike, så de ble for det meste ledd bort. Allerede fredagen insisterte han på å legge meg til på facebook og søndagen var det masse klemming og smasking før vi dro hver til vårt. Mandag sendte jeg ham en melding på facebook, og spurte om han ville komme hit en helg, men da var han rimelig lunken. "Har vært der mange ganger på jobb" var liksom svaret. Spurte om han hadde begynt å spille kostbar, ja, det var noe nytt han skulle prøve på, svarte han med diverse smilefjes. Siden har jeg prøvd å dra i gang en samtale et par ganger ved å sende en link til noe vi begge har til felles (sære felles interesser), og fredag spurte jeg om han hadde snapchat. Det har han ikke engang giddet å svare på. Jeg kjenner jeg blir irritert og egentlig har lyst til å bare slette hele fyren igjen, overdriver jeg da? Han SER ikke ut som en player, er i 30-årene, og har to barn, om det har noe å si Anonymkode: ec0e5...901 Hvor kjekk er denne mannen? er han egentlig utenfor din liga? Anonymkode: 46270...2f2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Høres ut som en idiot. Han kan isåfall være voksen nok til å si at han bare var ute etter en helgeflørt, men han er tydeligvis 16 år. Ikke bry deg om ham Skjønner godt du ble ivrig hvis han var like ivrig den helga. Anonymkode: 80d0d...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 Så arrogant han var da. Men han har fått sin sjanse, så hvis han kommer tilbake og viser deg interesse, så ikke fall for det igjen, men vær avvisende. Du trenger ikke slette han fra facebook (for da virker du såret, og tilfredsstiller hans ego), men ikke gi han noen positiv respons senere. Vær blid, høflig, distansert og totalt uinteressert. Anonymkode: 2c88c...034 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 Ta å ro ned meldingene litt. Jeg også begynte å snakke med en gutt for en ukestid siden, vi planla at han skulle komme på besøk til meg, men ikke noe bestemt dag. Jeg følte jeg spurte litt mye om når dette skulle skje, fordi han svarte ikke på de meldingene, men nå gjør jeg det ikke mer, og det ble mindre anstrengt med en gang han sendte faktisk meg melding først. Lønner seg å ikke åpne seg helt med en gang. Men jeg gleder meg til å møte han, og jeg håper det skjer veldig snart. Har veldig lysst til å spørre han om han vil komme til meg i kveld, fordi det hadde passet bra, men jeg har skjønt at jeg burde heller vente. Selvom det er svært vanskelig å gjøre det. Men synd om han blir lei meg Anonymkode: 1ef0c...42d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjekk er denne mannen? er han egentlig utenfor din liga? Anonymkode: 46270...2f2 Nei. Han er nerden som byttet stil og nå klager på at han har fått alderstillegg rundt midjen. Jeg er 170, slank og ser ikke ut som de fleste andre i miljøet der vi begge vanker, og jobber (mye traktorlesbeutseende der) Eksen hans ser ut som en grå mus, det er ikke jeg. Høres ut som jeg er rimelig høy på meg selv, men det er jeg overhodet ikke etter diverse dårlige erfaringer på mannefronten! Anonymkode: ec0e5...901 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Han er nerden som byttet stil og nå klager på at han har fått alderstillegg rundt midjen. Jeg er 170, slank og ser ikke ut som de fleste andre i miljøet der vi begge vanker, og jobber (mye traktorlesbeutseende der) Eksen hans ser ut som en grå mus, det er ikke jeg. Høres ut som jeg er rimelig høy på meg selv, men det er jeg overhodet ikke etter diverse dårlige erfaringer på mannefronten! Anonymkode: ec0e5...901 Da er han ikke noe stort tap da. Hvorfor liker du han egentlig? Han høres stygg ut. 170 og slank, du kan få kjekkere menn. Anonymkode: 46270...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ivrig han var der og da, mens jeg var festbrems så syntes jeg nå det var helt innafor å spørre rett ut og ikke drive og danse rundt grøten i ukesvis. Er jo ikke akkurat som jeg spurte om vi skulle gifte oss, heller 😜, og noe slikt så jeg nå egentlig ikke for meg uansett heller pga jobb og avstand og sånn. Men litt helgemoro kunne jeg gjerne vært med på! Anonymkode: ec0e5...901 Han følte det nok som et frieri og det virket jo som om du var interessert i noe veldig mye mer enn helgemoro. Dere reiste fra hverandre søndag, du sender melding mandag som du får et lunkent svar på. Du gir deg ikke og fortsetter å sende melding for å spørre om han gjør seg kostbar. Du presser jo fyren opp i et hjørne! Anonymkode: a6833...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 En mann som er interessert vil snakke og vil møtes. Alt annet er bare å bruke tide sin og selvrespekten sin på noe som ikke er verdt det.. Anonymkode: ad6cf...d2e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann som er interessert vil snakke og vil møtes. Alt annet er bare å bruke tide sin og selvrespekten sin på noe som ikke er verdt det.. Anonymkode: ad6cf...d2e Stemmer, de vil også ha sex med deg, og de er tydelig på det. Bare sex? ikke sikkert, normalt og ha lyst på en man er tiltrukket av. Anonymkode: 02d44...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå