Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Barnehagen har hatt blogg, men nå mister vi tilgangen til den. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan kopiere bilder og tekst slik at jeg kan beholde de hyggelige minnene? Jeg ser for meg at å kopiere ett og ett bilde inn i et dokument pluss kopiere teksten til, kommer til å ta alt for lang tid i forhold til det jeg har?

Noen som har greie på dette, så er jeg veldig takknemlig for svar. Jeg har ikke mye tid på meg og har ikke så god greie på data...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å markere tekst og bilde (samtidig) i ett og ett innlegg og lim det inn i et word-dokument? Tror det skal gå :) Det tar gjerne litt tid, men så fort du kommer i gang, så går det som oftest veldig fort :)

AnonymBruker
Skrevet

kanskje bruke et "klipp ut " verktøy på pcen og lime inn i et dokument ?

Anonymkode: 2fea4...19b

Skrevet
12 timer siden, Dinodink skrev:

Hei. 

Barnehagen har hatt blogg, men nå mister vi tilgangen til den. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan kopiere bilder og tekst slik at jeg kan beholde de hyggelige minnene? Jeg ser for meg at å kopiere ett og ett bilde inn i et dokument pluss kopiere teksten til, kommer til å ta alt for lang tid i forhold til det jeg har?

Noen som har greie på dette, så er jeg veldig takknemlig for svar. Jeg har ikke mye tid på meg og har ikke så god greie på data...

Du kan kopiere teksten for seg, og bildene laster du separat. Fordi bildene er i egen fil du på laste ned og lagre på HDD, deretter legger du bildene på plass der de skal være i teksten. Tror ikke du får med deg bildet så det er synlig i dokumentet.

Bare spør om lov først, det har med retigheter å gjøre overfor de som har laget bloggen :) 

Skrevet

Du kan ta screenshot også, da får du bilder direkte av bloggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...