Gå til innhold

Fra iBooks til Kindle - hvordan konvertere fil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen tech-genier her inne? Jeg blir gal av Apple-sperrene av og til! Liker best å lese e-bøker på Kindle, men klarer ikke å få konvertert de som er kjøpt på iBooks (iTunes) så de er DRM-frie så de kan konverteres til et format som Kindle leser. Jeg har lastet ned program som kan gjøre konverteringen, men jeg klarer for pokker ikke å finne disse bok-filene som jeg leser i iBooks (som jeg også har på Mac-en) noe sted. Og det går ikke å dra filene over til program-vinduet og slippe dem av dem for konvertering heller. 

Har også prøvd å gå via iCloud, men selv om jeg kan laste ned tidligere bøker fra iCloud til iBooks på Mac og iPhone, finner jeg ikke filene som sådan så jeg kan laste dem ned til iTunes og ha dem i biblioteket der, som jeg vet hvor ligger på Mac-en.

HJELP!!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det er sånn at  iTunes kan finne på å slette filene på systemet ditt og heller streamer filene fra en databank på nettet. (leste en artikkel hvor folk klikket i vinkel på nettopp det, fordi om du hadde en sjelden innspilling av en sang, kunne iTunes finne på å slette den og heller streame en annen, bedriten versjon av den samme sangen fordi de ikke har den du hadde i biblioteket)
Det er derfor du ikke kan finne filene noe sted.

Skrevet
2 timer siden, Minya skrev:

Jeg mener at det er sånn at  iTunes kan finne på å slette filene på systemet ditt og heller streamer filene fra en databank på nettet. (leste en artikkel hvor folk klikket i vinkel på nettopp det, fordi om du hadde en sjelden innspilling av en sang, kunne iTunes finne på å slette den og heller streame en annen, bedriten versjon av den samme sangen fordi de ikke har den du hadde i biblioteket)
Det er derfor du ikke kan finne filene noe sted.

:bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...