AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #101 Skrevet 9. august 2016 Arrested Development - jeg liker ikke komedier som blir altfor "fjollete", det er det samme med filmer. Suits - jeg er selv advokat, og får litt noia av urealistiske advokatserier. The Wire - så ferdig første sesong, men synes det blir for mye elendighet. Anonymkode: a4b3a...9c3
Nicky B Skrevet 10. august 2016 #102 Skrevet 10. august 2016 Game of Thrones (fatter ikke at noen orker se så mye vold...) Sons of anarchy (igjen, vold) True Blood (For grafisk) Mad Men (snoozefest) Orange is the new black (Forutsigbar, platt og kjedelig.)
Kraula Skrevet 10. august 2016 #103 Skrevet 10. august 2016 How I met your mother, Friends. Har prøvd å starte på House of Cards, men det er ikke helt min greie.
Kraula Skrevet 10. august 2016 #104 Skrevet 10. august 2016 Den 31.7.2016 at 10.11, AnonymBruker skrev: Dette blir bare for dumt. Under the dome er den absolutt dårligste serien jeg har sett på de siste årene. Så første sesong, ble bare verre og verre, og antar det har blitt enda dårligere senere. Game og Thrones har mye mer realisme i karakterene og historiene, når vi legger til grunn universet det er satt i. Anonymkode: 9c410...2ae Enig! Under the Dome er en helt krise dårlig serie, virkelig mangler i kvalitet, selv om storyen egentlig er skrevet av Stephen King i utgangspunktet om jeg ikke husker helt feil.
Gjest Belle âme Skrevet 10. august 2016 #105 Skrevet 10. august 2016 (endret) Først vil eg berre seie at eg ikkj fatter korleis folk ikkje kan like Orange is The new Black?! Synast den er dritbra og har alltid lyst å sparke desse ubrukelige vaktene ein viss stad... Aaaaaanyway; eg må være den einaste personen under 25 år som ikkje lika skam. Eg såg eit par episoder med nokre venninner og den forferdelige Oslo-dialekta og stemmene berre skar inn i haudet på meg Synast den var forferdelig. How I met your mother: Nokre kompisar av meg verkeleg elska dinna serien før i tidene. Og dei ba at eg og måtte sjå den. Skjønte ikkje kva som var bra. Den var ikkje morsom og skuespelet var så som så. Eg veit ikkje om det er ein serie, men den som gjekk på netflix og som handla om ein tilbakestående mann som blei uskyldig dømt til fengsel. Eg såg vel 20 minutt og synast den var dørgende kjedelig. The secret life of The american teenager! Alle venninnene mine elska den når den var ny, og eg var den einaste som HATA den! Ræva skuespill og alt handla om sex, graviditeter og giftemål. Skitdårlig. Ser ikkje så mykje på serier, så det er det Endret 10. august 2016 av Belle âme
Pissmaur Skrevet 12. august 2016 #106 Skrevet 12. august 2016 Den 10. august 2016 at 9.29, Nicky B skrev: Game of Thrones (fatter ikke at noen orker se så mye vold...) Sons of anarchy (igjen, vold) True Blood (For grafisk) Mad Men (snoozefest) Orange is the new black (Forutsigbar, platt og kjedelig.) Ble nyskjerrig, hvilke serier liker du da? 1
Nicky B Skrevet 13. august 2016 #107 Skrevet 13. august 2016 Hehehehe :D 22 timer siden, Pissmaur skrev: Ble nyskjerrig, hvilke serier liker du da? Det er da noen, faktisk: Twin Peaks Damages House of cards Mr. Selfridge Downton Abbey Bletchley circle Stranger things Springfloden (minus slutten, den kunne de jammen spart seg for) Broen x files Badehotellet 1
caskerette Skrevet 23. august 2016 #110 Skrevet 23. august 2016 Helene og gutta. Alle jentene i klassen digget den på vgs og syntes den var morsom, ikke bare sånn morsom fordi den var dårlig, men komedie-morsom. Herregud, det kommer jeg aldri over. One three hill, klarte aldri å bli engasjert, så kjedelig. Brothers and sisters, dødskjedelig. Grey's anatomy, jeg er vel egentlig en A4-mor med et stillestående liv selv, men den fenget ikke for det, gitt. Og som flere andre har nevnt, Big bang theory, How I met your mother, Sex og singelliv. Jeg likte ikke Sopranos heller, men den har jeg tenkt å gi en ny sjanse for mannfolkets skyld.
caskerette Skrevet 23. august 2016 #111 Skrevet 23. august 2016 En til jeg kom på, alle sier at britisk krim er så bra, som feks Midsomer murders og hva de heter, dem liker jeg ikke! Tror hovedgrunnen er at jeg ikke liker været i de seriene, det er alltid så grått og trist. Pluss at jeg generelt ikke er så glad i krimserier. Og Gossip girl, teller det som en serie alle liker? Den trodde jeg skulle falle i smak hos meg, som liker overfladiske greier, men det ble for kleint.
Gjest Dorey Skrevet 23. august 2016 #112 Skrevet 23. august 2016 Jeg synes Broen er en ufattelig dårlig serie. Elendig skuespill og platt dialog. Flaut, rett og slett.
Angelheart2 Skrevet 23. august 2016 #113 Skrevet 23. august 2016 Har aldri klart å se fascinasjonen for Game of Thrones. Altfor mye eventyr og vold for min del. Prøvde meg på Mad Men for noen år siden også, men klarte ikke å engasjere meg i karakterene, så det ble med 4-5 episoder. Skam har jeg ikke sett, så jeg aner ikke om den vil fenge, men datt av etter to episoder med Unge lovende, så om det er i samme stil står jeg over. Likte Greys Anatomy tidligere men nå orker jeg ikke se mer. Syns generelt at de fleste serier taper seg etter 3-4 sesonger, da blir det mye gjentagelser og spikerkoking. (Gjelder i aller høyeste grad for Criminal Minds...) Elsker derimot House of Cards, så det er jammen sant at ikke alle er like
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #114 Skrevet 24. august 2016 How i met your mother, synes den er såååå dårlig! GoT, likte den i starten, men nå er det så mange å holde styr på. House of cards, gjeeeesp. Orange is the new black. Prison break. The walking dead. Anonymkode: 313fa...03a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #115 Skrevet 26. august 2016 Den 23. august 2016 at 12.21, caskerette skrev: Helene og gutta. Alle jentene i klassen digget den på vgs og syntes den var morsom, ikke bare sånn morsom fordi den var dårlig, men komedie-morsom. Herregud, det kommer jeg aldri over. One three hill, klarte aldri å bli engasjert, så kjedelig. Brothers and sisters, dødskjedelig. Grey's anatomy, jeg er vel egentlig en A4-mor med et stillestående liv selv, men den fenget ikke for det, gitt. Og som flere andre har nevnt, Big bang theory, How I met your mother, Sex og singelliv. Jeg likte ikke Sopranos heller, men den har jeg tenkt å gi en ny sjanse for mannfolkets skyld. Ingen av disse seriene er kjent som serier "alle" liker, men tvertimot serier det er populært å hate. Unntaket er Sopranos. Anonymkode: e022e...5b4 1
Nicky B Skrevet 10. september 2016 #116 Skrevet 10. september 2016 Den 12.8.2016 at 16.02, Pissmaur skrev: Ble nyskjerrig, hvilke serier liker du da? ...har en tilståelse å komme med.. Jeg likte virkelig ikke de fire første episodene av Orange is the new black. Men jeg tok meg selv i å gå å tenke på damene etter jeg hadde sett de fire første og tenkte at jeg kan jo bare se litt til. For å se hvordan det går... Ble fullstendig hektet og nå må bare ses 5 komme fortere enn svint! 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. september 2016 #117 Skrevet 10. september 2016 The Wire... zzzzzzzz Futurama, en fantisk dårli serie, mere interessant å se i veggen.
applestories Skrevet 10. september 2016 #118 Skrevet 10. september 2016 Den 26.8.2016 at 11.12, AnonymBruker skrev: Ingen av disse seriene er kjent som serier "alle" liker, men tvertimot serier det er populært å hate. Unntaket er Sopranos. Anonymkode: e022e...5b4 Har du en liste over serier som "alle" liker, da? 3
The Kitten Skrevet 10. september 2016 #119 Skrevet 10. september 2016 How I met your mother og Friends
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #120 Skrevet 10. september 2016 Breaking bad. Såg noen sesongen, men synes ikke noe om det! How I met your mother, big bang theory. Skam har jeg aldri sett, men kommer ikke til å se det heller. Synes ikke det virker gøy i det hele tatt! Alt på NRK ser jeg ikke. Dårligste kanalen ever! Anonymkode: d39e0...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå