AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #81 Skrevet 31. juli 2016 8 timer siden, Maleficenta skrev: Sånne typiske dramaungdomsserier med null humor som one tree hill og the oc og dawsons creek Altså du skal få lov å mislike det du vil, jeg skal ikke kverulere deg til å like noe liksom. Meen.. The OC er da virkelig ikke i samme kategori som One tree hill og Dawsons creek. De to der, de er veldig like. Ungdommer som snakker som om de har 40 års livserfaring, mye sipping og "elsker jeg han eller han, uff alt er så vanskelig og komplisert "-tull. Men OC har massevis av humor, lett drama liksom. Har du hørt Seth Cohen og Sandy Cohen? De er dritmorsomme og de gjør at serien ikke blir så tung og dyster som de to andre seriene. Som sagt, har du sett serien og misliker den så er det greit. Men ikke på grunnlag av at den er tappet av humor og at den er helt lik OTH og dawsons, for det stemmer ikke. Okei, måtte bare! Back on topic. Jeg har prøvd å se på Game of thrones, mest på grunn av at kjæresten min er helt frelst og ville se det med meg. Men nei. Jeg er ikke så veldig fan av Fantasy, det ble for mye ekkelt, mord, blod og gørr, og det fengte meg ikke helt. Two and a half man. Gosh, klarer ikke. Altfor primitiv humor, veldig enkelt liksom. Dårlig skuespill er det og Dexter. Skjønte ikke hva jeg tenkte med, da jeg ikke er særlig fan av krim heller. Og igjen, blod og mord og sånn. Meh Sex and the city.. Digger filmene, men serien klarte jeg aldri å engasjere meg helt i. Mr. Big greiene er ikke så veldig spennende å følge med på. Anonymkode: 174b4...c25
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #82 Skrevet 31. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex and the city.. Digger filmene, men serien klarte jeg aldri å engasjere meg helt i. Mr. Big greiene er ikke så veldig spennende å følge med på. Anonymkode: 174b4...c25 Hver sin smak og alt det der, men litt overraskende. Gir serien terningkast 5 og filmene terningskast 2. Anonymkode: 9c410...2ae 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #83 Skrevet 31. juli 2016 22 timer siden, MXB skrev: Scrubs, two and a half men, how I met your mother og big bang theory. Forutsigbart og kjedelig Scrubs er veldig annerledes enn de andre tre (som er veldig svake alle tre), en langt bedre serie, om vi ser bort fra de siste sesongene. Anonymkode: 9c410...2ae 1
ispinne Skrevet 31. juli 2016 #84 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Friends, Sex in the City, House, House of Cards, Pretty Little Liars +++ Endret 31. juli 2016 av ispinne
Gjest Raiu Skrevet 1. august 2016 #85 Skrevet 1. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Scrubs er veldig annerledes enn de andre tre (som er veldig svake alle tre), en langt bedre serie, om vi ser bort fra de siste sesongene. Anonymkode: 9c410...2ae Er enig i at Scrubs er annerledes men synes fortsatt det er forutsignbart og kjedelig
Cleopatra. Skrevet 3. august 2016 #87 Skrevet 3. august 2016 23 timer siden, makkapakka skrev: home and away hotel sæsar hjelpes... Håper ikke Hotel Cæsar er en serie som blir sett på som en "alle" liker 4
Prorsum Skrevet 3. august 2016 #88 Skrevet 3. august 2016 Jeg klarer ikke Game of Thrones. Jeg har virkelig prøvd, men jeg syns det er så kjedelig. Takler heller ikke små-mannssjåvinistiske komiserier som Two and a Half men, Big Bang Theory og lignende som går på formiddagen på TV Norge.
Pås Skrevet 3. august 2016 #89 Skrevet 3. august 2016 Breaking bad har jeg forsøkt å se mange ganger, men den fenget virkelig aldri! Making a murderer det samme.... Men gi meg flere episoder av House of cards når som helst!!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #90 Skrevet 3. august 2016 Den 31.7.2016 at 10.47, AnonymBruker skrev: For det første må begge foreldrene bære det blå ressesive genet, da er sjansen 25% for at ett av barna får blå øyne ja. Men hvis kun den ene forelderen har det blå genet, så er sjansen plutselig bare 1%. Så hva tror du da er sannsynligheten for at begge to får lyseblå huskyøyne? Og hvor stor tror du sannsynligheten er for at serien heller forsøkte å "lure" seerne? Anonymkode: c3553...62a Det framkommer ganske tidlig i serien at Robin er "aunt Robin". Mener det er allerede i første sesong. Anonymkode: 09ae3...be9 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #91 Skrevet 4. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det framkommer ganske tidlig i serien at Robin er "aunt Robin". Mener det er allerede i første sesong. Anonymkode: 09ae3...be9 I første episode til og med! Det er tull å tro at serieskaperne castet de barna for å lage en red herring om at Robin var moren. For det første, de hadde ikke castet moren ennå. Det er helt tilfeldig hvilken øyefarge skuespilleren hadde når de først kom så langt. For det andre så visste heller ikke seerne hvem moren var / hvilken øyenfarge hun hadde, så hvorfor skulle de da tro at Robin var moren kun basert på barna? Genetikk spiller liten rolle i casting, ofte prøver de å få skuespillerne til roller som er i slekt, til å ha en viss likhet, men det er også andre faktorer som spiller inn. Det er f.eks. mye viktigere for de fleste seere at de er gode skuespillere, har kjemi osv enn at de ligner fysisk. Ta f.eks. broren til Barney, selv om de hadde forskjellige fedre så hadde de sikkert vært litt likere om det hadde vært IRL, på tross av hudfarge. Anonymkode: e2d14...324
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #92 Skrevet 4. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I første episode til og med! Det er tull å tro at serieskaperne castet de barna for å lage en red herring om at Robin var moren. For det første, de hadde ikke castet moren ennå. Det er helt tilfeldig hvilken øyefarge skuespilleren hadde når de først kom så langt. For det andre så visste heller ikke seerne hvem moren var / hvilken øyenfarge hun hadde, så hvorfor skulle de da tro at Robin var moren kun basert på barna? Genetikk spiller liten rolle i casting, ofte prøver de å få skuespillerne til roller som er i slekt, til å ha en viss likhet, men det er også andre faktorer som spiller inn. Det er f.eks. mye viktigere for de fleste seere at de er gode skuespillere, har kjemi osv enn at de ligner fysisk. Ta f.eks. broren til Barney, selv om de hadde forskjellige fedre så hadde de sikkert vært litt likere om det hadde vært IRL, på tross av hudfarge. Anonymkode: e2d14...324 Er dette noe å henge seg opp i Anonymkode: 96dff...e81 3
Whoops Skrevet 4. august 2016 #93 Skrevet 4. august 2016 Det meste av Fantasy og sånne vampyr/zombie serier. Jeg ga Game of Thrones en real sjanse. Så de første 6-7 episodene og deretter godtok jeg at jeg ikke kom til å orke mer.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #94 Skrevet 5. august 2016 Breaking Bad, Lost, GoT, The Walking Dead, True Blod Anonymkode: 5631c...8c4
Linnpinn9 Skrevet 6. august 2016 #95 Skrevet 6. august 2016 Games Of Thrones. Jeg har prøvd å se på, men klarer ikke å leve meg inn og mister helt lysten. Ikke min sjanger i det hele tatt.
Anglofil Skrevet 7. august 2016 #96 Skrevet 7. august 2016 (endret) Friends og Games of Thrones. Og disse vampyr/fantasyseriene. Kjedelig og intetsigende. Friends har jeg virkelig aldri forstått meg på, platt humor som ikke fenger meg overhodet. Gi meg heller Seinfeld, eller ennå bedre: britiske humorserier. Mvh Yvonne Endret 7. august 2016 av Yvonne
outkast Skrevet 7. august 2016 #97 Skrevet 7. august 2016 Orange is the new black. Ble heller ikke så veldig imponert over Suits jo lenger ut i sesongene jeg kom, så jeg falt av. Pretty Little Liars har jo tapt seg utrolig mye de siste sesongene, og det er jeg nok heller ikke alene om å mene.
fl0wy Skrevet 8. august 2016 #99 Skrevet 8. august 2016 Game of Thrones Big Bang Theory Home and Away One Tree Hill
Olava Skrevet 8. august 2016 #100 Skrevet 8. august 2016 America horror story The walking dead Men det er kanskje fordi jeg ikke er noe glad i sånne skrekk og gtøssegreier. The vampire diaries er faktisk grøsser nok for meg ser ikke egentlig noe særlig på serier, så har ikke så mye å komme med egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå