Gå til innhold

Hvorfor må man være sosial å bli kjent med nye mennesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes folk er slemme å skal alltid teste meg, hvorfor?!:icon_frown: Jeg vil være et barn for alltid! Eller ingenting!

Anonymkode: 206a3...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Javel? Prøver du å gjøre deg dum eller er det noe annet du har fore? Kanskje det er et par ting du ikke har fått med deg.

Anonymkode: 91fd9...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn deg en Daddy, eller Mommy 😉

Anonymkode: 032aa...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes folk er slemme å skal alltid teste meg, hvorfor?!:icon_frown: Jeg vil være et barn for alltid! Eller ingenting!

Ingen er så flink til å skape nye venner som barn. Barn går rett opp til andre fremmede barn og starter en samtale. Barn kopierer lek og går inn i lek med andre fremmede barn. Barn er ofte mer uredd for avvisninger, og barn er ofte flinkere til å inkludere andre barn, uten forhåndsdømming. Holder du på barnet i deg vil du fint klare å møte nye mennesker langt bedre enn om du lar voksnes kynisme og redsel for avvisning ta deg. Lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Prøver du å gjøre deg dum eller er det noe annet du har fore? Kanskje det er et par ting du ikke har fått med deg.

Anonymkode: 91fd9...2c5

Som hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ingen er så flink til å skape nye venner som barn. Barn går rett opp til andre fremmede barn og starter en samtale. Barn kopierer lek og går inn i lek med andre fremmede barn. Barn er ofte mer uredd for avvisninger, og barn er ofte flinkere til å inkludere andre barn, uten forhåndsdømming. Holder du på barnet i deg vil du fint klare å møte nye mennesker langt bedre enn om du lar voksnes kynisme og redsel for avvisning ta deg. Lykke til! 😊

Det var et fint svar! Har ikke tenkt på denne måten før, takk! Det hjalp litt på:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en Daddy, eller Mommy 😉

Anonymkode: 032aa...aa6

Jeg er for gammel til å bli adoptert da! Ikke at jeg trenger foreldre, vil forstå hvordan man blir kjent med folk å få venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...