AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg synes folk er slemme å skal alltid teste meg, hvorfor?! Jeg vil være et barn for alltid! Eller ingenting! Anonymkode: 206a3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Del Skrevet 30. juli 2016 Javel? Prøver du å gjøre deg dum eller er det noe annet du har fore? Kanskje det er et par ting du ikke har fått med deg. Anonymkode: 91fd9...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Del Skrevet 31. juli 2016 Finn deg en Daddy, eller Mommy 😉 Anonymkode: 032aa...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 31. juli 2016 #4 Del Skrevet 31. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk er slemme å skal alltid teste meg, hvorfor?! Jeg vil være et barn for alltid! Eller ingenting! Anonymkode: 206a3...e35 Ingen er så flink til å skape nye venner som barn. Barn går rett opp til andre fremmede barn og starter en samtale. Barn kopierer lek og går inn i lek med andre fremmede barn. Barn er ofte mer uredd for avvisninger, og barn er ofte flinkere til å inkludere andre barn, uten forhåndsdømming. Holder du på barnet i deg vil du fint klare å møte nye mennesker langt bedre enn om du lar voksnes kynisme og redsel for avvisning ta deg. Lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #5 Del Skrevet 31. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Javel? Prøver du å gjøre deg dum eller er det noe annet du har fore? Kanskje det er et par ting du ikke har fått med deg. Anonymkode: 91fd9...2c5 Som hva da? Anonymkode: 206a3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Del Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ingen er så flink til å skape nye venner som barn. Barn går rett opp til andre fremmede barn og starter en samtale. Barn kopierer lek og går inn i lek med andre fremmede barn. Barn er ofte mer uredd for avvisninger, og barn er ofte flinkere til å inkludere andre barn, uten forhåndsdømming. Holder du på barnet i deg vil du fint klare å møte nye mennesker langt bedre enn om du lar voksnes kynisme og redsel for avvisning ta deg. Lykke til! 😊 Det var et fint svar! Har ikke tenkt på denne måten før, takk! Det hjalp litt på Anonymkode: 206a3...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Del Skrevet 31. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn deg en Daddy, eller Mommy 😉 Anonymkode: 032aa...aa6 Jeg er for gammel til å bli adoptert da! Ikke at jeg trenger foreldre, vil forstå hvordan man blir kjent med folk å få venner. Anonymkode: 206a3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå