AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Største penis dere har sett/erfart? Var det godt/mindre godt? Anonymkode: e8d11...538
Gjest Krigerunge Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Den var 20 cm i lengde og rundt 17-18 cm i omkrets mener jeg å huske. Ja, målene er riktig, fordi jeg spurte pent om å få måle selv. Det var et monster av en pikk, det. Ble et par smertefulle seanser men også en del heite, har hatt bedre sex med menn som har hatt halvparten av lengden og en del cm mindre i omkrets, for å si det sånn.
bjone Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 8 timer siden, Warchild skrev: Den var 20 cm i lengde og rundt 17-18 cm i omkrets mener jeg å huske. Ja, målene er riktig, fordi jeg spurte pent om å få måle selv. Det var et monster av en pikk, det. Ble et par smertefulle seanser men også en del heite, har hatt bedre sex med menn som har hatt halvparten av lengden og en del cm mindre i omkrets, for å si det sånn. Oppnår ikke de tall, men like vel fornøyd 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå