Gå til innhold

Yoga, instruksjonsvideoer på nett? (gratis)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har så lyst å begynne med yoga, men kurs er det tynt med her jeg bor.
Finns det noen gode instruksjonsvideoer på nett for nybegynnere?
(Ja, klart det finns :P Men er det noen som kan anbefale noen?)

Gjør ingenting om det er på engelsk. Og aller helst vil jeg så klart at det er gratis :) 

Endret av ventilator
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoga with Adriene på youtube. Kan være greit å begynne med 30 day challenge, da hun forklarer ganske nøye. Testet ut den første videoen med mannen i dag, og han syntes det gikk greit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger også en app du kan last ned  ipad som heter "yoga" og er gratis, det kan du variere lengden og vanskeligheten på programmet også.

Anonymkode: d3d50...e6e

Skrevet

Mange på Youtube, test ut de ulike for å finne noen du liker. :)

Skrevet
21 timer siden, liljene skrev:

Yoga with Adriene på youtube. Kan være greit å begynne med 30 day challenge, da hun forklarer ganske nøye. Testet ut den første videoen med mannen i dag, og han syntes det gikk greit. 

Takk for tips, gjorde Day One, nå. :) Kanskje lage en tråd om yoga challenge, det har jo vært om gillians 30 days shred før her inne. 

Skrevet

Jeg skal til India og ta yogautdanning i 2017. Det blir yoga hver dag fremover :). Kanskje yoga challenge.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
Den 30 July 2016 at 23.17, liljene skrev:

Elsker henne! Hun er superbra! Jeg følger alle videoene hennes :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...