AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Er dette mulig å få til uten operasjon? Vil det være nok å bare spise små posjoner ofte slik at magen krymper og forbrenningen øker? Den vil jo ikke krympe til 2 dl slik som de slankeopererte det forstår jeg,men jeg er så stor at slankeoperasjon hadde jeg nok fått,men jeg tørr ikke ta det med tanke på bivirkninger og komplikasjoner. Hvis jeg følger samme diett som en slankeoperert, vil jeg da oppnå samme effekt uten å ha minimage? Anonymkode: 2efc2...b92
Pringle Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Magen krymper ikke, men man kan venne seg til mindre porsjoner mat, og lære seg å akseptere sultfølelse, selvfølgelig innenfor rimelige grenser. Det er ikke nødvendig å spise "lite og ofte"; du skal spise på en måte som passer for deg - tilstrekkelig av alt (også kalorier) men ikke for mye av noe (heller ikke kalorier). Forbrenningen påvirkes ikke av måltidsmønsteret. Forbrenningen økes ved økt fysisk aktivitet og ved økt vekt. Du skal IKKE følge samme diett som slankeopererte. Du ønsker forhåpentligvis å beholde helsa. Hvis du skal ned i vekt, regner du ut hvor mange kalorier du trenger, og spiser dette. Hvis du har problemer med å holde deg til moderat reduserte porsjoner, kan jeg love deg at du vil slite med slankeoperertporsjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå