Gjest Dragoste Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hei! Jeg er imorgen 8 dpo, og jeg har hørt det er det tidligste du kan få en positiv test... Så jeg tenkte å teste i morgen tidlig... Men jeg har NULL symptomer... Ingenting som tyder på at jeg er gravid.. Er det noen vits i å teste da?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Man får ikke symptomer så tidlig nei, så test ivei sier jeg. Jeg har selv nettopp funnet ut at jeg er gravid er bare et par dager over ikm, og har testet positivt men jeg har ikke hatt noen symptomer enda, noe som ikke bekymrer meg i det heletatt. Anonymkode: c731c...516
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Må også legge til at du ikke kan forvente positiv i morgen, hos meg ble den ikke positiv før ikm. Anonymkode: c731c...516
Gjest Dragoste Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må også legge til at du ikke kan forvente positiv i morgen, hos meg ble den ikke positiv før ikm. Anonymkode: c731c...516 Skjønner, takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har vært gravid 4 ganger (3 barn) og de gangene jeg var gravid hadde jeg så og si ingen symptomer før positiv test. 2 ganger testet jeg positiv før ikm. Det lengste er 5 dager før, ene gangen testet jeg ved ikm. Anonymkode: 0a43a...f7b
Gjest Dragoste Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gravid 4 ganger (3 barn) og de gangene jeg var gravid hadde jeg så og si ingen symptomer før positiv test. 2 ganger testet jeg positiv før ikm. Det lengste er 5 dager før, ene gangen testet jeg ved ikm. Anonymkode: 0a43a...f7b Ok takk for svar :-) den var nok negativ ja.. Men må vel belage meg på å vente litt lengre..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har stort sett hatt symptomer de gangene jeg tester negativt og hatt veldig lite symptomer før IKM når jeg er gravid. Men 11 DPO er tidligste jeg har fått positiv test. Det er så tidlig at det er mer sannsynlig å få negativ enn positiv, selv om du er gravid. Men mangel på symptomer betyr lite så tidlig. Anonymkode: 75c91...590
Frøkenfryd30 Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 De 2 gangene jeg har vært gravid (1 barn, 1 SA), så hadde jeg ingen symptomer annet enn at jeg blødde neseblod 2 dager før IKM begge gangene. De mnd jeg ikke har vært gravid har jeg hatt masse "symptomer"
Gjest Dragoste Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, Frøkenfryd30 skrev: De 2 gangene jeg har vært gravid (1 barn, 1 SA), så hadde jeg ingen symptomer annet enn at jeg blødde neseblod 2 dager før IKM begge gangene. De mnd jeg ikke har vært gravid har jeg hatt masse "symptomer" Haha skjønner absolutt hva du mener! Trodde jeg var gravid noen måneder siden, ikke planlagt.. Fikk jammen med alle symptomer på en dag 😂😂 var jo helt på tryne, for jeg var jo ikke gravid... Håper at null symptomer betyr graviditet hehe👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå