AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har møtt en flott mann som jeg er tiltrukket av og som har mange flotte sider. Men jeg blir litt forvirret av hans måte å være på.. Han kan prate non-stop om seg og sitt, og bable i vei. Han har sagt han er forelsket i meg, men jeg synes han virker ganske avslappet. Han spør lite om meg, vrir fort samtaler og ting over på seg. Og om jeg prøver å prate om litt seriøse ting, følelser så enten spøker han det vekk eller snakker om noe helt annet.. Jeg ser en slags usikkerhet i øynene hans og litt i kroppsspråket i forhold til det med å tilnærme seg meg. Som oftest meg som tar initiativ til klemming og kyssing. Men ellers er han veldig mann og matcho. Jeg blir litt stresset i hodet av å gå rundt å ikke få ord i klartekst, selvom jeg har en viss følelse på at han liker meg veldig godt. Men er det bare sånn at jeg skal ta til takke med at fyren ikke er så romantisk av seg, og føler han viser meg nok? Det er en veldig ny situasjon.. Hjelp? Noen med lignende erfaringer?? Anonymkode: 332e9...625 Anonymkode: 6dcda...0af
Gjest Sly Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Er du forelsket i ham, da? Eller er du bare opptatt av å finne ut om han er forelsket i deg?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Jeg er veldig betatt, litt tidlig i bli kjent fasen om jeg kan si at jeg er forelsket. Pluss at forvirringen gjør at jeg er muligens litt redd for å slippe meg helt løs...? TS Anonymkode: 6dcda...0af
Gjest Sly Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig betatt, litt tidlig i bli kjent fasen om jeg kan si at jeg er forelsket. Pluss at forvirringen gjør at jeg er muligens litt redd for å slippe meg helt løs...? TS Anonymkode: 6dcda...0af Da føler vel han det kanskje på samme måte? Du får ta en prat med ham.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 9 minutter siden, Sly skrev: Da føler vel han det kanskje på samme måte? Du får ta en prat med ham. Det er liksom det som er litt problemet.. Veldig vanskelig å få snakket med han, han blir ukomfortabel og tuller eller snakker det vekk. Jeg har merket det når jeg snakker om andre seriøse ting.. Har snakket/skrevet mest på nett om seriøse ting, men kommunikasjon er viktig for meg og jeg blir helt stresset når jeg ikke kommer noen vei face to face :-/ TS Anonymkode: 6dcda...0af
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er liksom det som er litt problemet.. Veldig vanskelig å få snakket med han, han blir ukomfortabel og tuller eller snakker det vekk. Jeg har merket det når jeg snakker om andre seriøse ting.. Har snakket/skrevet mest på nett om seriøse ting, men kommunikasjon er viktig for meg og jeg blir helt stresset når jeg ikke kommer noen vei face to face :-/ TS Anonymkode: 6dcda...0af Minner meg veldig om en politimann jeg datet. Helt håpløst å snakke seriøst med han, men han var betatt enn meg og virka usikker. Kan virke som flørten din også er usikker. Jeg tok det opp med min, det gikk helt fint. Kommer alltid an på hvordan man formulerer seg og kroppsspråket man utstråler. Mitt råd: følg magefølelsen og drit i mine og andres ord. Anonymkode: 6fbb5...2f4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg veldig om en politimann jeg datet. Helt håpløst å snakke seriøst med han, men han var betatt enn meg og virka usikker. Kan virke som flørten din også er usikker. Jeg tok det opp med min, det gikk helt fint. Kommer alltid an på hvordan man formulerer seg og kroppsspråket man utstråler. Mitt råd: følg magefølelsen og drit i mine og andres ord. Anonymkode: 6fbb5...2f4 Jeg ønsker jo å tro at grunnen til at han er slik er fordi han ikke helt vet hvordan og hva og er usikker. Jeg prøver å vise at jeg liker han, gir han komplimenter og sier at jeg har det kjekt med han. Men han forblir stum, og det går meg på nervene.. Jeg trenger å høre at han har det kjekt, at han liker det han ser, osv. Men ser ut som det kan bli ett for stort krav her.. Så hvordan takle stresset i hodet..? TS Anonymkode: 6dcda...0af
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 9 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Han er usikker! Garantert! Hvordan skal jeg forholde meg til det da, jeg blir litt stresset og usikker selv også jeg, og slapper ikke helt av. Vet ikke hva jeg skal si og analyserer hver minste detalj. Ubehagelig å gå slik. Har ikke datet noen usikre før og vet ikke hvordan jeg skal gå frem..? Anonymkode: 6dcda...0af
Ulla Ullsokk Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg forholde meg til det da, jeg blir litt stresset og usikker selv også jeg, og slapper ikke helt av. Vet ikke hva jeg skal si og analyserer hver minste detalj. Ubehagelig å gå slik. Har ikke datet noen usikre før og vet ikke hvordan jeg skal gå frem..? Anonymkode: 6dcda...0af Jeg aner ikke. Holdt på med en sånn en gang. Han virket dødsforelska når han hadde drukket, kunne ikke holde fingrene fra meg. Og nesten uinteressert edru... Jeg mistet helt piffen og droppet han. Mange år senere fikk jeg vite at han bare hadde vært usikker, kunne liksom ikke tro at jeg var forelsket i han. Så for oss endte det dårlig pga usikkerheten hans. Derfor har jeg ingen tips. Men kanskje bare trygge han veldig på din interesse? Jeg syntes jo jeg gjorde det, men... Nei, sånne folk er ikke lett! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg aner ikke. Holdt på med en sånn en gang. Han virket dødsforelska når han hadde drukket, kunne ikke holde fingrene fra meg. Og nesten uinteressert edru... Jeg mistet helt piffen og droppet han. Mange år senere fikk jeg vite at han bare hadde vært usikker, kunne liksom ikke tro at jeg var forelsket i han. Så for oss endte det dårlig pga usikkerheten hans. Derfor har jeg ingen tips. Men kanskje bare trygge han veldig på din interesse? Jeg syntes jo jeg gjorde det, men... Nei, sånne folk er ikke lett! Lykke til! Takk for lykkeønskninger. Han var veldig på i starten, følte han jaktet litt på meg. Og gav meg masse komplimenter.. Mulig ting jeg har sagt har gjort at han trår mer varsomt, men han virker mer laidback nå og det synes jeg er litt tidlig. Trenger at en mann jakter litt mer enn bare ett par uker og så nå er det meg som sitter her å jakter.. Anonymkode: 6dcda...0af
Ulla Ullsokk Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for lykkeønskninger. Han var veldig på i starten, følte han jaktet litt på meg. Og gav meg masse komplimenter.. Mulig ting jeg har sagt har gjort at han trår mer varsomt, men han virker mer laidback nå og det synes jeg er litt tidlig. Trenger at en mann jakter litt mer enn bare ett par uker og så nå er det meg som sitter her å jakter.. Anonymkode: 6dcda...0af Sånn var det for meg også! Komplimentene forsvant når jeg viste interesse tilbake, og han hadde nærmest stalket meg! Jeg kjenner at jeg nesten blir frustrert enda når jeg tenker på det! Han klarte å gifte seg senere, merkelig nok! 😉
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Sånn var det for meg også! Komplimentene forsvant når jeg viste interesse tilbake, og han hadde nærmest stalket meg! Jeg kjenner at jeg nesten blir frustrert enda når jeg tenker på det! Han klarte å gifte seg senere, merkelig nok! 😉 Jeg blir litt oppgitt.. Føler hvis jeg nå trekker meg litt unna at det blir ett spill og han kan bli usikker.. Og jeg er ikke interessert i å spille noe spill. Og så vet ikke jeg om hvis jeg sier noe, bare skyver han vekk.. Han er veldig typisk mann. Men han viser seg litt annerledes nå når han ser at jeg er mer på.. Så vet ikke om han tester meg nå 😩😩😩jeg blir gaaal.. Anonymkode: 6dcda...0af
Ulla Ullsokk Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir litt oppgitt.. Føler hvis jeg nå trekker meg litt unna at det blir ett spill og han kan bli usikker.. Og jeg er ikke interessert i å spille noe spill. Og så vet ikke jeg om hvis jeg sier noe, bare skyver han vekk.. Han er veldig typisk mann. Men han viser seg litt annerledes nå når han ser at jeg er mer på.. Så vet ikke om han tester meg nå 😩😩😩jeg blir gaaal.. Anonymkode: 6dcda...0af Du har min fulle sympati! Jeg prøvde til og med å prate med min fyr, men fikk likevel ikke mye ut av han. "Ja, vi ble jo enige om at jeg er interessert." var det beste jeg fikk ut av han når jeg tynte han litt. Da hadde jeg bare fått et mutt "ja" rett før, og trengte noe mer. Altså, hallo! Jeg måtte til slutt bare innse at han ikke var kin, det var dødsvanskelig fordi jeg følte at det var feil. Men oppførselen beviste jo at han IKKE var interessert, og jeg følte meg bare dum som trodde han var interessert. Men han VAR jo det! Veldig også! Var ikke rart jeg ikke klarte å få det ut av systemet, for innerst inne visste jeg det jo. Og det fikk meg til å føle meg som en sånn dame som nekter å innse fakta. Var faktisk litt godt at jeg mange år etter fikk bekreftet at jeg ikke var gal. I dag tenker jeg bare "stakkars fyr!"
FayFerner Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kan prate non-stop om seg og sitt, og bable i vei. Han har sagt han er forelsket i meg, men jeg synes han virker ganske avslappet. Han spør lite om meg, vrir fort samtaler og ting over på seg. Jeg reagerer på det du skriver om at han bare snakker om seg selv non-stop! Kan hende han er usikker altså, men hvis jeg er usikker så hater jeg å snakke om meg selv, jeg kaster ball over til den andre og vil mye heller snakke om han/henne enn meg selv. Generelt synes jeg andre og andres liv er mye mer interessant enn meg og mitt også, samtidig er det litt kjedelig med folk som bare snakker om seg selv. Litt grandiost. Han her daten din vrir jo samtalen over på seg selv. Ikke interessert i deg og ditt. Jeg synes det sier ganske mye om han egentlig. Sikker på at det er han som person du er betatt av og ikke "rusen"?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 Typen min er litt slik. Mere slik i starten. Snakket ikke så grusomt mye om seg selv da, men spurte lite om meg. Etter ganske mange dater over en strekning på flere måneder ville han kose (ja, bokstavelig talt bare kose, ikke noe mere) mens vi så på film. Og jeg skjøt på med å kysse han. Det var han helt med på. Han virker av og til litt "borte" og har fortsatt litt vanskelig for å vise sin mykere side. Vi har holdt på med hverandre i snart 2 år, vært offisielt sammen i litt over 1. Han er glad i meg, men det virker som han er litt redd for at jeg skal forlate han, og kanskje derfor holder litt tilbake av og til. Vi hadde for eksempel et kjøleskap som bråkte noe grusomt, og så var det en sprekk inni og det virket ikke helt som det skulle. Vi kjøpte nytt, og jeg spøkte med at jeg vill flytte hjem igjen hvis det var mere bråkete. Stakkars, han ble tydelig bekymret. Det var jo bare en spøk. Merker også at han sier hans "sengeferdigheter" er patetiske. Noe de slettes ikke er, selv om vi begge er over 30 og sånn passe utrente :p. Han er seriøs når det trenges da, men ellers spøker han mye når jeg prøver å ha en litt seriøs samtale. Han sier ikke så ofte at han er glad i meg uten at jeg sier det først, men han viser det. Når jeg er syk pakker han meg inn i pledd og kommer med varm te og kysser meg på kinnet, og så kjøper den sjokoladen jeg liker. For meg passer det veldig fint at han er veldig chill..Han roer meg ned når jeg stresser og når jeg bygger på angst og panikk (Er maladaptiv perfeksjonist, får panikkanfall av de minste feil, har ikke hatt noen mens han har vert der). Jeg elsker han skikkelig. Kan tenke meg å gifte meg med han og greier, men om han tenker det samme er ikke så lett å vite. *kremt* der sporet jeg litt av gitt. Mitt tips til deg. Om du vil noen vei, kjør på. Ikke sitt og vent på han. Anonymkode: 7b33d...460 2
exictence Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 Det kan godt være han er veldig kjekk når du har blitt kjent med ham, og at han er verdt å satse på. Men for å være ærlig synes jeg han høres ganske egoistisk ut når han snakker så mye om seg selv, og vrir og "blåser" vekk ting du kommer med. Jeg har vært borti en sånn type, og jeg synes han var spennende og ville sikkert spørre mer om meg og "se" meg etter hvert hvor han slappet mer av. Det ble ikke sånn. Jo lengre tid det gikk, jo mer ergret jeg meg over hans selvopptatthet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #18 Skrevet 31. juli 2016 Finn gnisten med han, lek og flørt. Anonymkode: 5745c...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå