Gå til innhold

Hva skriver her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen.

Kan du forklare det på generelt?

Anonymkode: 5c531...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At ikke enkelte "spesialister" kan klare å skrive forståelig. Helt utrolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen.

Kan du forklare det på generelt?

Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det?  

Anonymkode: a708b...03b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det?  

Anonymkode: a708b...03b

Nå, forstår jeg, Takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...