AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Del Skrevet 30. juli 2016 Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen. Kan du forklare det på generelt? Anonymkode: 5c531...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. juli 2016 #2 Del Skrevet 30. juli 2016 At ikke enkelte "spesialister" kan klare å skrive forståelig. Helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Del Skrevet 30. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen. Kan du forklare det på generelt? Anonymkode: 5c531...037 Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det? Anonymkode: a708b...03b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Del Skrevet 30. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det? Anonymkode: a708b...03b Nå, forstår jeg, Takk. Anonymkode: 5c531...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå