AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hei! Jeg har sett et par matretter som blant annet har honning som ingrediens. Her er det da brukt flytende honning. I matbutikken har jeg blant annet sett flytende akasiehonning. Er dette et greit valg eller bør jeg velge noe annet? Anonymkode: ed552...fba
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har sett et par matretter som blant annet har honning som ingrediens. Her er det da brukt flytende honning. I matbutikken har jeg blant annet sett flytende akasiehonning. Er dette et greit valg eller bør jeg velge noe annet? Anonymkode: ed552...fba Det funker helt fint. Akasiehonning er en mild og ganske nøytral honning som passer til det aller meste. Anonymkode: 49c75...fa1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det funker helt fint. Akasiehonning er en mild og ganske nøytral honning som passer til det aller meste. Anonymkode: 49c75...fa1 Takk for svar! Anonymkode: ed552...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå